30 Οκτωβρίου 2008

365 ημέρες..

Σαν σήμερα πριν ακριβώς ένα χρόνο, έγινε η πρώτη ανάρτηση στο blog. Από τις πρώτες αναρτήσεις με κάποιους ήρθαμε αρκετά κοντά, στην πορεία προστέθηκαν άλλοι.., ενώ με ορισμένους τελικά δεν «κολλήσαμε», απόλυτα φυσιολογικό και θεμιτό… Όπως ακριβώς και στην εκτός του blogging ζωή.

Υπήρχαν στιγμές που ένιωσα να κουράζομαι από διάφορες καταστάσεις, κάποιες που σκέφτηκα να κλείσω το blog, κυρίως λόγω διάφορων προσωπικών ζητημάτων που υπάρχει πίεση, αλλά πάντα και ως δια μαγείας εκείνες τις στιγμές κάποιος από εσάς θα βρισκόταν που με ένα σχόλιο του, με κάποιο email, ακόμα και με κάποιο δώρο του, θα μου ανέτρεπε τη διάθεση.

Είναι αυτές οι μικρές στιγμές, που τις εκτιμώ πολύ και ομορφαίνουν την καθημερινότητα στο σύνολο της..

Αυτό το χρόνο εδώ, αισθάνομαι ότι «πήρα» πολλά από εσάς.
Κυρίως γνώση, και τη δυνατότητα μιας όμορφης επικοινωνίας με μερικούς ιδιαίτερους ανθρώπους, για θέματα που με γεμίζουν και με ενδιαφέρουν.

Στιγμές χαράς, έκπληξης, γνώσης, θυμού, προβληματισμού, μοιράσματος, στιγμές δυνατές που δε θα τις ξεγράψω ποτέ.

Αυτή η 145η ανάρτηση και η επετειακή, είναι αφιερωμένη σε όλους εσάς, αλλά κυρίως στον street spirit, που με κέντρισε και αν «έφυγε», δε θα ξεχαστεί, αφού είναι πάντα ανάμεσα μας..

Σας ευχαριστώ όλους για την αποδοχή και την αγάπη σας..
Για τη θετικότητα και τις ανοικτές ματιές σας..

Αυτός ο χρόνος ήταν πραγματικά γεμάτος. Τόσο στην προσωπική μου ζωή, όσο και εδώ μαζί σας.. με 144 αναρτήσεις (και αν δεν σταματούσα για δυο μήνες το καλοκαίρι, θα ήταν μάλλον περισσότερες & με σχεδόν 100,000 παρουσίες)..

Δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα υπάρχει αυτό το ιστολόγιο, μάλλον για όσο δίνει ευχαρίστηση.. και νιώθω ότι έχει κάποιο λόγο ύπαρξης.
Για όσο όμως διαρκέσει, το μεράκι μου θα είναι πάντα το ίδιο.

Σας έχω ένα δωράκι με κάποια από τα τραγούδια που έπαιζαν στο blog αυτό το ένα χρόνο και συνόδευαν μερικές από τις αναρτήσεις του..
Roadartist’s soundtrack Vol. 1 ;)
Αν του χρόνου τέτοια μέρα, είμαστε καλά και εδώ ;), θα υπάρξει και ένα αντίστοιχο Vol.2..

Σας αφιερώνω το παρακάτω αγαπημένο βίντεο, με την ευχή να ακολουθεί ο καθένας μας πάντα ό,τι ποθεί η καρδιά του.
Μόνο με κριτήριο τα γούστα και την αγάπη.
Να μη σταματήσετε ποτέ να ονειρεύεστε!!
Τα φιλιά μου.

170 σχόλια:

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

http://www.omiros.gr/portal/images/stories/tourtaa.jpg

~~A~~ είπε...

Να συνεχίσεις για να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε!!!!

Καλή συνέχεια και μακάρι να είμαστε εδώ και του χρόνου!

Aνεμος είπε...

ένας λόγος που κρατάω και το δικό μου ειναι η αγάπη που μου δείχνουν οι φίλοι μου εδώ καλησπέρα

VAD είπε...

Να μας ταξιδεύεις στην Τέχνη, με...χίλια!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Συγχαρητήρια και να συνεχίσεις τις πνευματικές σου αναζητήσεις, που όσο όμορφα μας ταξιδεύουν μαζί σου. Είναι δύσκολο, αλλά εσύ μπορείς. Συνέχισε το ταξίδι... και φτάσε εκεί που δεν μπορείς...

Hfaistiwnas είπε...

ΚΑλημέρες!!!!!!!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ Roadartist! Να σαι καλά!!! Να συνεχίσεις εύχομαι με πολύ ακόμη διάθεση το μπλόγκ και να εκατονταπάσιάσεις τις αναρτήσεις σου! :)
Είμαστε όλοι εδώ ζώντας τα όνειρά μας!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=1NH35waex4s
άντε στην υγειά σου, στην υγειά μας, να 'σαι πάντα καλά, να 'σαι πάντα ο εαυτός σου, να γελάς, να ταξιδεύεις, να ονειρεύεσαι, παρασέρνοντας και εμάς σε αυτόν τον μοναδικό και καλλιτεχνικό αρτίστικο δρόμο ;)
σ' ευχαριστώ για όλα. φιλιά πολλά!

venceremos είπε...

καλημερα! πινω καφε κ μπλοκοτσαρκαρω.
χιλιες ευχες για οσες θελεις αναρτησεις.με υγεια κ χαρα κ φιλια καρυστινα

Dee Dee είπε...

κοριτσαρα μου

ξερεις οτι εισαι απο τα λιγα ατομα που ξεχωριζω πραγματικα εδω μεσα. Και δεν ειναι μονο για τις υπεροχες αναρτησεις σου, οχι. Πολλες αναρτησεις ειναι για θεματα που δεν ασχολουμαι και τις διαβαζω ετσι, για εγκυκλοπαιδικες γνωσεις :):)

Σε ξεχωριζω για τον τροπο που σκεφτεσαι!!!!!

Ευχομαι να μην αλλαξει ποτε αυτο, αρτιστα μου, ειτε μεσα εδω ειτε in vivo :)

Να τα χιλιασεις τα χρονια, να κανουμε παρεα....μ' αρεσει ;)

Ευχαριστουμε για το δωρακι....το κατεβαζω :)

xxxxxxxx

δεσποιναριον είπε...

Μονο ενα χρονο; Γιατι μεσα στο μυαλο μου ειχα οτι εισαι εδω πολυ περισσοτερο; Ευχομαι να συνεχισεις οσο εσυ θελεις και οσο σου δινει χαρα. Γιατι σε μας τους αναγνωστες δινει πολυ χαρα κι ας μην αφηνουμε παντα σχολια. Και εχεις απολυτο δικιο να λες οτι η κινητηρια δυναμη στο μπλογκ ειναι η δυναμικη σχεση συγγραφεα και αναγνωστων. Πολλα φιλακια για την επαιτειο.

Ανώνυμος είπε...

χρόνοα πολλά λοιπόν. σ' ευχαριστούμε για όλα. κι εσύ μας οδήγησες σε όμορφα μονοπάτια. και περιμένουμε την συνέχεια. να είσαι πάντα καλά.

jf είπε...

Αχά! Είσαι μόλις μια μέρα μικρότερή μου!! χαχα

Χρόνια πολλά Roadartist και με πολλές εμπνεύσεις...

Fegia είπε...

Καλή μου φίλη.
Το blog σου ήταν από τα πρώτα που επισκέφτηκα και ξεχώρισα αμέσως.
Αισθάνομαι τυχερός που έτυχα της προσοχής σου, όταν πριν 8 μήνες ξεκίνησα κι εγώ το ταξίδι στη blogόσφαιρα.
Όλο αυτό το διάστημα ένοιωσα ότι κάτι κερδίζω από μια επίσκεψη στην παρέα σου.
Αυτό που μου έμενε πάντα σαν εντύπωση ήταν η ιδιαίτερη ευαισθησία και τρυφερότητα με την οποία αντιμετώπιζες τα διάφορα θέματά σου.
Ακόμη, η μεγάλη αγάπη και το ενδιαφέρον σου για την τέχνη και - κυρίως - η προσπάθεια για ενημέρωση σε θέματα που περνούν απαρατήρητα, παρά την αδιαμφισβήτητη αξία τους.

Να είσαι καλά και να συνεχίσεις, όσο εσύ κρίνεις, έχοντας τη διαβεβαίωση ότι η αγάπη μας απέναντί σου είναι δεδομένη έτσι κι αλλιώς...

Πολλά φιλάκια γλυκειά καλλιτέχνιδα.

Fegia είπε...

...και βέβαια σου είμαι ισόβια ευγνώμων για τους αξιόλογους φίλους (μας) που γνώρισα μέσω του blog σου.
:))

Maria Mikro Analogo είπε...

Χρόνια Πολλά καλλιτεχνάκι! Να είσαι πάντα καλά και να μας γράφεις όμορφα πράγματα. :D
Υ.Γ. Το soundtrack το τσιμπήσαμε...
Φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π WALKING : Ωραία τουρτίτσα, ε ναί έχουμε γενέθλια σήμερα!!

@ ~~A~~ : Σε ευχαριστώ πολύ για τη παρουσία σου, μακάρι να είμαστε καλά.

@ anemos5: Ο βασικότερος και για εμένα. Αλλά και ένας μόνο καλός φίλος να ήταν, για μένα θα άξιζε το ίδιο. Η ουσία μετράει και ευτυχώς υπάρχει.

@ Vad: Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου..


@ Phivos Nicolaides : Φοίβο είσαι καινούργιος στη παρέα αλλά πλέον θα 'κολλήσουμε' εμείς..και αυτό φαίνεται εξ'αρχής μερικές φορές. Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, τα εκτιμώ.

@ Hfaistiwnas: Ηφαιστιωνάκο είσαι το καλύτερο παιδί..να είσαι καλά φίλε μου..Να ζούμε όλοι όσο μπορούμε τα όνειρα μας..Ελπίζω να σου αρέσουν τα τραγουδάκια, φιλιά.

ritsmas είπε...

καλη διαδρομή πάντα με το ίδιο ύφος και την ιδια εκδηλη αγάπη για τους ανθρωπους, τη μουσική και τα χρώματα..

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Basnia το σχόλιο σου με συγκίνησε πολύ..αλήθεια σου λέω! :) Ευχαριστώ keep walking λοιπόν..Πάντα θα είμαι ο εαυτός μου, αυτό δεν αλλάζει..με τίποτα..μόλις συμβεί το αντίθετο, θα διαγραφεί και το blogaki, να είσαι πάντα καλά, δυνατός, πολλά ευχαριστώ για τη παρέα και την αλήθεια σου. Ο δρόμος μου έχει τους καλύτερους συνοδοιπόρους..να είστε καλά!


@ venceremos : σε ευχαριστώ ;)


@ Dee Dee : Καλημέρα dee dee μου, κρατώ τα λόγια σου.
Ξέρω πως τα θέματα των αναρτήσεων δεν είναι τις περισσότερες φορές και από τα πιο 'εύκολα', και σίγουρα δεν ενδιαφέρονται οι περισσότεροι για αυτά...και η παρουσία σας εδώ παρόλ'ολα αυτά, είναι κάτι ξεχωριστό. Ο τρόπος σκέψης μου ε? :) Ένα μεγάλο ευχαριστώ..από τη καρδιά μου.. Τα τραγουδάκια συνόδευαν αναρτήσεις.. κάποιο ίσως κάτι να σου θυμίζει..


@ δεσποιναριον : Ναι...:) είμαστε ακόμα στην αρχή με άλλα λόγια lol.. Δεσποινάκι μάλλον φάνηκε περισσότερος επειδή σας κατακλίζω με τα κατεβατά μου χεχχε :) Θα συνεχίσω μόνο για όσο ακόμα μου δίνει χαρά. Σίγουρα η δύναμη είστε εσείς..και η φωνή μου επίσης. Σε ευχαριστώ πολύ.


@ evlahos : Σε ευχαριστώ πολύ Βαγγέλη, να είσαι καλά ;)

@ JamanFou: χααχαχ ναι είμαι "μικρότερη"..κατά μία μέρα!! Φοβερό? Φιλάκια, σε ευχαριστώ.

Roadartist είπε...

@ Fegia : Fegia σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, τα κρατώ και τα διαισθάνομαι έτσι ακριβώς όπως τα γράφεις. Να είμαστε καλά, και το ταξίδι θα διαρκέσει όσο υπάρχει λόγος και 'φλόγα' :) Πολλά φιλάκια.


@ Μαρία : Ευχαριστώ!!! :) Καλές ακροάσεις!! :)

Roadartist είπε...

@ ritsmas : Ρίτσα καλημέρα,..το ύφος δεν αλλάζει..γιατί είμαι 'εγώ' :) Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου.

mahler76 είπε...

Ευχαριστούμε για το δωράκι, για το βίντεο. Χρόνια πολλά και καλές αναρτήσεις.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Θερμές ευχές για τα μπλογκογενέθλια, να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά και να μοιράζεσαι μαζί μας τις ομορφιές της ψυχής σου προ πάντων

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

lakis είπε...

Σ' ευχαριστούμε που είσαι εδώ. Και ευχόμαστε να συνεχίσεις για πολύ καιρό ακόμη να μας ταξιδεύεις στην ομορφιά και στη γνώση. Μέρα καλή

Fegia είπε...

Σ ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο!
Μερικά κομάτια είναι μοναδικά και χαίρομαι που τα αποκτώ με αυτή τη γενναιόδωρη χειρονομία σου.
Πολλά φιλιά

Γ.Π. είπε...

Να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου και τις μέρες σου και ακόμα παραπάνω!
Μου άρεσε επίσης πολύ η ιδέα του roadartist soundtrack,συγχαρητήρια!

Dee Dee είπε...

αυτο που παιζει μου θυμιζει κατι :) Το ειχα ερωτευτει, στο ειχα ζητησει, μου το ειχες στειλει και το ακουω συχνα :):)

Απο τα πιο αγαπημενα μου κομματια!!!

tovenito είπε...

και στις επόμενες επετείους να είμαστε εδώ! να είμαστε και να είσαι καλά! θες δε θες που λέει και το βιντεάκι

------ είπε...

Καλό μεσημερι καλή μου....
Μια ανάρτηση από τον οικο αντοχής για το αδέσποτο στην Αγία Παρασκευή που το έγραψε το patsiouri και μου αρέσει και θελω να τη διαβάσω στην εκπομπή απόψε...
ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ;;;;;;
Από σενα;;;
Από το patsouri;;;
Από τη σημαια;;;;
Περιμενω απάντηση γρήγορα για περναει η ώρα!!!!!!!!

Μαργαρίτα είπε...

Καλή μου φίλη,
εύχομαι να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου, πάντα με το ίδιο κέφι και διάθεση για ζωή...
θεωρώ πως εμείς χρωστάμε ένα
μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ... για όλα αυτά
που εισπράτουμε από σένα και πάνω απ' όλα που είσαι απλή και ανθρώπινη!!!

Θα σταθώ λίγο και σ' αυτό που είπες
για πιθανό κλείσιμο και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο λόγος ενός φίλου, έχεις δίκιο!!! Φίλη μου καλή, εγώ προσωπικά χαίρομαι πολύ που υπάρχεις ανάμεσά μας :)))

Σε φιλώ γλυκά*******

Adamantia είπε...

Nα τις χιλιασεις τις αναρτησεις σου και κυριως να διασκεδαζεις εσυ πανω απ'ολα μεσα απ'αυτες!!

fpboy είπε...

Σα να μην πέρασε μια μέρα!
Καλή συνέχεια και να'σαι πάντα ''τυχερή και ευτηχισμένη''
στην ζωή σου

fvasileiou είπε...

Να 'σαι καλά και δυνατή, Roadartist, να συνεχίζεις την πορεία σου στο μπλογκοχώρι.
Την αγάπη μου και την εκτίμησή μου!

faraona είπε...

Χρονια πολλα στο μπλογκακιον σου αγαπημενη μου θρυαλλιδα.
Και σε σενα αλλα τοσα για ναχεις κουραγιο για ομορφες και ενημερωτικες αναρτησεις.
Προσωπικα πιστευω και χωρις να θελω να σε κολακευσω, οτι εισαι απο τις πιο ζωντανες παρουσιες στο μπλογκοχωριο μας και μην μου πεις οτι εμεις σε κανουμε να εχεις κουραγιο και να εισαι ετσι οπως εισαι γιατι θα τα παρω.
Εχεις κορασόν κοριτσι μου γι αυτο εισαι οπως εισαι και ειναι ολο δικο σου.


φιλια πολλα

ILIAS είπε...

Roadartist λεν'την κοπελιά,
Μπλογκίτισσα στη γειτονιά!
Μας φέρνει όλα τα καλά,΄
Μιας και είναι πολύ γλυκιά :)
Χρόνια Πολλά Αρτίστα μου
Πάντα μαζί μας νά'σαι!
Σ'ευχαριστούμε για όλα τα καλά
Που μας προσφέρεις μ'απλοχεριά!
Συνέχισε πάντα δυνατά...

Φιλιά πολλά, υγεία, αγάπη, χαρά

Αφιερωμένο σε 'σένα που λατρεύεις την θάλασσα όπως και 'γω

http://www.youtube.com/watch?v=RO3BHP5nb0o

M-meggie είπε...

Μεράκι είναι η λέξη που θα χρησιμοποιούσα αν με ρωτούσε κάποιος για το blog τούτο. Μέσα στην λέξη εκτός από όλα τα άλλα το κύριο, το ουσιαστικό είναι η αγάπη για ό,τι και για όπως κάνεις τις αναρτήσεις σου.
Κατ' επέκταση και η roadartist πρέπει να είναι μια γυναίκα με ... μεράκι.

Να είσαι καλά

Angel Vs Life είπε...

eisai sobaros logos na asxoloumai akoma ;o)

Μαριλένα είπε...

χρόνια πολλά καλλιτέχνιδα μου και να συνεχίζεις παντα με το ίδιο κέφι, το ιδιο μεράκι, το ιδιο χαμογελο αυτο που κανεις.
έτσι ακριβώς όπως τώρα!

σε φιλώ κι ευχομαι τα καλυτερα :)))

Roadartist είπε...

@ ΝΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΤΣΟΎΜΑ....

χαχχα καλέ τι ρωτάς??? Πάρε ότι θες.... Τώρα μπήκα στο νέτ..γι'αυτό δεν απάντησα νωρίτερα πολλά φιλάκια Νανά!

Roadartist είπε...

@ mahler76 : Να είσαι καλά mahler76 σε ευχαριστώ πολύ. :))


@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ : Τι τέλειο μπουκέτο ήταν αυτό??? Σε ευχαριστώ πολύ γλαρένια μου, για όλα! Δε ξεχνώ όταν μου στάθηκες σε μια ιδιαίτερη στιγμή. Πάντα με τη ψυχή λειτουργούμε..και εδώ.. Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Λάκης Φουρουκλάς : να είσαι καλά Λάκη μου. Πριν ανοίξω το blog δεν έμπαινα σε κανένα ιστολόγιο, δεν είχα καμία γνώση/επαφή από bloggers. Τα μόνα που παρακολουθούσα ήταν του Νίκου Δήμου και τον "αδαή" που θαύμαζα για τις όμορφες φωτογραφίες του/σου..Σε ευχαριστώ διπλά λοιπόν :)

Seagull είπε...

Είμαι της αρχής, κατά πως ξέρεις ίσως ήδη, ότι "ουκ εν τω πολλώ το εύ". Το ευτύχημα με σένα είναι ότι τα συνδυάζεις και τα δύο. Μπράβο σου, λοιπόν! Πολύχρονη και πολύχρωμη και πολυγραφότατη!...
Με αγάπη
Seagull

Υ.Γ. Σήμερα γιορτάζει τα πρώτα του γενέθλια και το δεύτερό μου blog, το Eagle...

Roadartist είπε...

@ Fegia : Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν fegia! Όλα αυτά συνόδευαν αναρτήσεις αυτού του χρόνου εδώ και είναι από τα πλέον αγαπημένα μου τραγούδια..Αρκετά έμειναν και εκτός..
Αλλά πραγματικά το καθένα από αυτά σημαίνει και κάτι για εμένα. Σε ευχαριστώ που ξαναπέρασες γι' αυτό.

Roadartist είπε...

@ Καημος : Καλή ιδέα το soundtrack?? Αν υπάρχει συνέχεια του χρόνου τέτοια μέρα θα έχετε ..και τις επιλογές του επόμενου χρόνου. Ευχαριστώ πολύ.


@ Dee Dee : Θα ερωτευτείς και άλλα τραγούδια από αυτή τη 'συλλογή' deedee xaaaa :) Χαίρομαι και εμένα είναι από τα πιο αγαπημένα μου!


@ tovene592 : Ως χαρακτήρας είμαι πολύ απρόβλεπτη και κάποιες στιγμές αυτοκαταστροφική..Αλλά αν υπάρχει χρόνος, διάθεση και κυρίως αλήθεια, τότε θα είμαι. Ευχαριστώ.

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα : Με συγκινείς, είναι χαρά μου άνθρωποι να με έχουνε αισθανθεί, ευχαριστώ πάρα πολύ.


@ Adamantia : Αν πάψει να με διασκεδάζει Αδαμαντία μου, αυτό θα φανεί αμέσως και στο blog, γιατί είναι "αντανάκλαση" μου. Ευχαριστώ.


@ fpboy : Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε fpboy..να είσαι καλά.. ;)


@ fvasileiou : Σε ευχαριστώ πολύ Φώτη, και τη δική μου αγάπη και εκτίμηση έχεις! Φιλιά.

Meropi είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κοριτσάκι μου. Και να διατηρηθείς πάντα έτσι, με τις πνευματικές σου ανησυχίες.
Σε λίγες μέρες κλείνω κι εγώ ένα χρόνο. Άρα περίπου μαζί ξεκινήσαμε...

Roadartist είπε...

@ faraona : Φαραονάκι :) εκτός από θρυαλλίδα, έχω και "κορασόν" τώρα?? Ε? :) Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, πολλά φιλάκια.


@ EKTORAS : Ευχαριστώ Έκτορα για την αφιέρωση, αυτή τη στιγμή το βιντεάκι δε παίζει (γρρρρ!!) αλλά θα το δω μέσα στη μέρα..ή όποτε παίξει και θα σου πω πως μου φάνηκε..Αλλά για να έχει θάλασσα, μια χαρά θα είναι! Πολλά πολλά ευχαριστώ :)


@ ΝΟΤΑ : Με ότι και αν καταπιαστώ στη ζωή μου το κάνω πάντα με αγάπη.. από σχέσεις ανθρώπινες, φιλικές, ως και θέματα εργασίας. Ακόμα και σε καταστάσεις που δε με γεμίζουν απόλυτα, οπότε ισχύει αυτό που λες, σε ευχαριστώ πολύ. Και εσύ να είσαι καλά.

Roadartist είπε...

@ Angel Vs Life : Ότι πιο γλυκό μου έχουνε γράψει, πολλά,πολλά ευχαριστώ..και να συνεχίσεις για πάρα πολύ ακόμα.. Ακούς? Φιλιά ;)


@ Μαριλενα : Ευχαριστώ Μαριλένα και για τα εδώ, και για όλα γενικώς. Φιλιά, να είσαι καλά πάντα.

librarian είπε...

Περιμένουμε και του χρόνου το Vol. II!!!!

Roadartist είπε...

@ SeaGulL : Ευχαριστώ πολύ Στέφανε για την εκτίμηση σου..Και στο δικό σου blog χρόνια του πολλά..και πάντα δημιουργικός.., το καλό είναι πως με το καιρό οι 'φίλοι' ξεχωρίζουν. Να είσαι καλά.



@ Meropi : Ευχαριστώ πολύ Μερόπη μου, τόσο για τις ευχές, όσο και για τα λόγια σου. Εχουμε δημιουργήσει μια ξεχωριστή παρέα εδώ και χαίρομαι πολύ που είσαι μέρος της. Χρόνια πολλά και στο δικό σου blog, αν και θα στα πω και εκείνη τη μέρα. :)

Roadartist είπε...

@ librarian : Μακάρι να είμαστε καλά και να υπάρξει!!!!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ, .. εύχομαι να σου αρέσουν οι επιλογές φιλιά!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

( Λοιπόν...1..2..3):
Νααααααααααααααα ζή-σεις αρτίστα
για χρόνια πολλά,
μπλογκάκια να κάνεις
και άλλα πολλάααααααα..
Φ! Φ! ΦΦΦ!!! ΦΦΦΦ!!!! ( Τι φυσάς, βρε; Σβήνουν τα ηλεκτρονικά κεράκια;)

Εγώ, βασικά, θέλω να πω πως, πφ, σιγά την μπλόγκερ, δηλαδή, επειδή το λυπόμαστε το καημένο το παιδί και το συμπονούμε, ερχόμαστε εδώ και (κάνουμε πως) δείχνουμε τον ενθουσιασμό μας κλπκλπ, να μη χάσει την αυτοεκτίμησή του, το καημένο που χάρη στη φιλευσπλαχνία μας επιβιώνει..

Οπότε, να συγχαρώ τους επισκέπτες αυτού του ιστολογίου για το κοινωνικό έργο που επιτελούν και να ευχηθώ να συνεχίσουν το θεάρεστο αυτό έργο τους, έργο που στηρίζει ένα συμπολίτη μας που βρίσκεται σε ανάγκη...

Roadartistάκι, 1000χρονο το μπλογκάκι! :-)))))

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Να ευχηθώ πολλές πολλές αναρτήσεις, για όσο καιρό εσύ θα θέλεις, να ενημερώνεις όλους εμάς.
Είμαστε δίπλα σου και θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε πάντα κοντά σου. Σ' ευχαριστούμε για όλα όσα μαζί μας μοιράστηκες. Να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Αχ, πόσο μου αρέσουν αυτές οι επετειακές αναρτήσεις!! Βεβαίως και έχει λόγο ύπαρξης το blog σου, και πολύ σημαντικό μάλιστα..Γι' αυτό φρόντισε να συνεχίσεις έτσι για αρκετό καιρό ακόμη:)

Unknown είπε...

Nα 10000000000000000000 τις αναρτήσεις σου, να συνεχίσεις να μοιράζεσαι με όλους τους επώνυμους-ανώνυμους-ψευδώνυμους περαστικούς τις ανησυχίες σου και τα ενδιαφέροντά σου και να είσαι καλά.

ΥΓ.Και που νόμιζα πως μόνο εγώ είχα τάσεις να το σταματήσω.

tuco είπε...

εμείς σ' ευχαριστούμε Αρτιστάκι. Το blog σου είναι πηγή γνώσης. Εύχομαι το μεράκι σου να μη στερέψει ποτέ...

ΥΓ. καλά, έτσι φτηνά θα τη βγάλεις? δε θα κεράσεις τίποτα?

zentikes,dano είπε...

καποια λεει
Η μεγαλύτερη τρέλα είναι να μην κάνεις τρέλες, να μην είσαι ο εαυτός σου, να μη γελάς, να μην ονειρεύεσαι, να μην ταξιδεύεις
χαιρομαι που εισ;ι εδω και ευχομαι να εισαι για 365 μηνες ακομη(τουλαχιστον)
και να μας κανεις να σε μιμουμαστε
σαν και μενα πχ
καλησπερα

Flora είπε...

Χρόνια πολλά, δημιουργικά, σκεπτόμενα, κεφάτα, ονειρευόμενα και ονειρεμένα, αγαπημένη μου roadartist!
Αλήθεια, μέσα σ' ένα χρόνο μόνο τα έκανες όλα αυτά βρε θηρίο;
Εγώ νόμιζα ότι είσαι πιο παλιά...
Όσο περνά ο καιρός, μπαίνεις πιο βαθιά στην καρδιά μου.
Ελπίζω να μας δοθεί η ευκαιρία και στο νέο blogικό έτος σου να επικοινωνήσουμε ακόμα πιο πολύ και πιο καρδιακά.
Συγκινήθηκα πάντως που είδα τη φωτογραφία του προφίλ σου μόλις μπήκα μέσα! Όπου και να τη δω αυτή τη φωτο, εσένα θα σκέφτομαι!

Τι ευχή να σου στείλω για κλείσιμο;
Με έναν γλάρο ένα θαλασσινό φιλί, με μία μαθητική σαϊτούλα ένα γαργάλημα πάνω στα δαχτυλάκια σου που πληκτρολογούν "θαύματα"
και με ένα μεγάλο, φωτεινό αεροπλάνο ένα εισιτήριο διαρκείας για λατρεμένα ταξίδια στην υδρόγειο και σε όλη τη μπλογκόσφαιρα!

Φωτεινή S είπε...

Χρόνια πολλά και καλές αναρτήσεις.
Συνέχιζε να μας ενημερώνεις με τις τόσο πλήρεις και σπουδαίες αναρτήσεις σου, ειδικά περί τα πολιτιστικά!
Φιλιά πολλά!

the boy with the arab strap είπε...

καλη συνεχεια , με πολλα ,πολλα ενδιαφεροντα ποστ.

dyosmaraki είπε...

Να είσαι καλά και να σκορπίζεις για πολλά πολλά ακόμη χρόνια το μεράκι σου, τη ζωντάνια σου, τη πληροφόρησή σου με την ίδια διάθεση και την ίδια επιτυχία.
Και νάμαστε κι όλοι εμείς καλά για να μπορούμε να απολαμβάνουμε τα κείμενά σου αυτά που με τόσο μοναδικό τρόπο γράφεις.
Καλή συνέχεια εύχομαι καλή μου καλλιτέχνιδα

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Να συνεχίσεις να δίνεις με την ευγενική παρουσία σου ένα πολιτισμικό παρόν στο διαδίκτυο.
Το blogging δεν είναι ...φυγή όπως πολύ το λένε και το λοιδορούν.
Είναι ένας κόσμος όμοιος με αυτόν που ξέρουμε, όπου ο καθένας αφήνει το ανθρώπινο στίγμα του.
Υπάρχουν άνθρωποι αξιόλογοι σαν εσένα που έχουν, δίνουν και μοιράζονται κουλτούρα, γνώση, αίσθημα και υπάρχουν άλλοι ανόητοι και άδειοι που δε έχουν τίποτα να δώσουν. Οι επιλογές μας είναι προσωπική ευθύνη και όχι των ανοήτων..
Προσωπικά σε ευχαριστώ για όσες καλές στιγμές μοιράστηκες και μαζί μου τόσο
από τούτη την σελίδα όσο και ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ.

Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Kaveiros είπε...

Να τα χιλιάσεις!!!!Ευχαριστώ που με κάνεις καλλίτερο!(αυτόφωτη γαρ εσύ, ετερόφωτος εγώ..)

. είπε...

Καλλιτέχνιδά μου!
Καλή συνέχεια στο ξεχωριστό σου μπλογκάκι!
Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να μας δίνει γνώση για την τέχνη και μεις να σου δίνουμε την αγάπη μας!

Πολλά πολλά φιλιά!

Sophia Kollia είπε...

Χρόνια πολλά, με πολλές καλλιτεχνικές αναρτήσεις. Νάσαι καλά, και χαρούμενη.
καληνύχτα γλυκειά ψυχούλα.

geokalp είπε...

εύχομαι το νούμερο στο τίτλο να μεγαλώσει σε ψηφία!

θυμήθηκα τη πρώτη μας γνωριμία: η μέθοδος Γκρονχολμ!
εμένα τουλάχιστον με επηρεάζεις, να το θυμάσαι!

πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Είσαι απίστευτος!!! Διονύση σε ευχαριστώ πολύ! :) Φαντάζεσαι να γεράσω και ακόμα να μπλοκάρω?? Πολύ πλάκα θα έχει! Φιλάκια!! :-))


@ ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ : Σοφία είναι χαρά μου όποτε σε βλέπω εδώ. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου. Και εσύ να είσαι πάντα καλά.

Natalia είπε...

ευχαριστούμε που άνοιξες την ψυχή σου πλατιά για μας...
χαίρομαι που σε "γνώρισα".
Το blog σου θα είναι πάντα μια φιλόξενη γωνιά για μένα.

και του χρόνου εδώ με περισσότερα posts

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

roadartist mia hai una delle piu belle anime in tutto il mondo!
Exeis tin pio omorfi psixi se olo ton kosmo!!!
Na exeis panta idees, empneusi kai mia zoi pou na fotizetai apo gnosi kai stigmes psagmenes!!!!!
un bacio@!!!!!

Roadartist είπε...

@ Akon : Σου αρέσουν? :))) Νομίζω οτι αυτή την ανάρτηση, την όφειλα σε εσάς κυρίως. Φιλιά, σε ευχαριστώ.


@ SAMAEL : Σε ευχαριστώ πολύ Samael, και όμως όσο κ αν δεν φαίνεται (???) ταιριάζουμε αρκετά στις σκέψεις μας.. Πολλές τέτοιες τάσεις και ψυχανεμίσματα :)


@ tuco : Να είσαι καλά.. Kέρασμα είχαμε σε μουσική!! :)) Κάνε μια προσπάθεια να την ακούσεις.. :))
Και για να μη ξεχνιόμαστε respect, ευχαριστώ Tuco!!

Roadartist είπε...

@ zentikes : Μακάρι του χρόνου τέτοια μέρα..να είναι όλα ίδια και αν γίνεται καλύτερα. Να είμαστε καλά και να τα λέμε...Ενα μεγάλο ευχαριστώ για όλα..

Ερατώ είπε...

Πολύχρονο το μπλογκ!
Να είσαι πάντα καλά και να έχεις τη διάθεση να μας ενημερώνεις!
Πολλά πολλά φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Flora : Φλώρα ένας χρόνος..αν και με δύο μήνες διακοπή..ένεκα καλοκαιριού και σκέψεων :)
Όταν το πρωτάρχισα νόμιζα οτι θα το έχω για πολύ ένα δίμηνο.
Στην πορεία οι ιδέες και η επικοινωνία μαζί σας, όλα όσα ανταλλάζαμε, μου έδωσαν ερεθίσματα και τα θέματα που τελικά είχα για να μοιραστώ μαζί σας αποδείκτηκαν πολλά και ανεξάντλητα..
Ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου..πάρα πολύ όμορφη. Να είσαι καλά.

@ Φωτεινή S : Φωτεινή μου σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου! Ελπίζω να κατέβασες τα τραγουδάκια, και να σου άρεσαν, φιλάκια..


@ lost thoughts, light ,love ,life : Σε ευχαριστώ πολύ.

Roadartist είπε...

@ dyosmaraki : Με φαντάζεσαι γριούλα να μπλοκάρω?? Ποτέ δε ξέρεις.. :) εσύ dyosmaraki μπορείς και με καταλαβαίνεις. Να είμαστε καλά, να έχουμε τη διάθεση να τα λέμε. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ.


@ λυγερη : Καλησπέρα Λυγερή, το διαδίκτυο πέρνει τη μορφή που εμείς του δίνουμε. Και η ανοησία σίγουρα υπάρχει (μάλλον κυριαρχεί) αλλά στο χέρι μας είναι να επιλέξουμε τι/ποιον θα παρακολουθήσουμε. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ.


@ Kaveiros : Ε, όχι και σε κάνω καλύτερο!! Δεν έχεις ειδικά εσύ ανάγκη κανένα, ούτε εμένα! Σε ευχαριστώ πολύ!

ξανθίππη είπε...

Να'σαι καλά, αρτιστάκι, πάντα έτσι χαρούμενη, δημιουργική, γλυκειά και ευγενική φυσιογνωμία. Εγώ δε σε ξεχωρίζω ούτε για τα post, ούτε για τις προτάσεις σου, ούτε και για την αγάπη σου στην τέχνη. Αυτό που είναι σπάνιο και σε κάνει να διαφέρεις εδώ μέσα είναι η τρυφερή ψυχούλα σου και το μεγάλο, ειλικρινές κατ' εμένα, ενδιαφέρον που δείχνεις στους ανθρώπους γύρω σου. Να προσέχεις, κοριτσάκι, και εύχομαι να περάσουμε πολύ ακόμα καιρό μαζί, με πολλά χαμόγελα, καλημέρες και καληνύχτες...
Φιλιά γλυκά και μια μεγαάάααλη αγκαλιά!

Roadartist είπε...

@ Ανασαιμιά : Είναι κάποιες περιπτώσεις που όταν πάω να αφήσω σχόλιο, πρώτα μου έρχεται το αληθινό μικρό όνομα.. Αυτό το παθαίνω με σένα! Κάτι σημαίνει.. Πολλά ευχαριστώ για τα λόγια σου και μια ευχή σου αφήνω.., να χαμογελάς πάντα! Πολλά φιλιά :)


@ sofia : Πόσο με γλύκανες βρε Σοφία.....να είσαι πάντα καλά. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ..

Roadartist είπε...

@ geokalp : Τo θυμάμαι αυτό που λες..με τη γνωριμία εξαιτίας της θεατρικής παράστασης.. που τελικά πήγατε με τη παρέα σου και σας άρεσε πολύ! Σε ευχαριστώ πολύ geokalp.. ;D


@ Natalia : Ναταλία...σου αφήνω ένα χαμόγελο.., μαζί με το ευχαριστώ μου που δεν είναι τυπικό. Σίγουρα το blog μου πάντα θα είναι φιλόξενη γωνιά για σένα, χαίρομαι πολύ που είσαι στη παρέα μου εδώ και το ξέρεις αυτό. Πολλά φιλιά.

Roadartist είπε...

@ arcobaleno : Ήρθε η Ιταλία στο blog μου!! :) Ουράνιο τόξο της μπλογκόσφαιρας να είσαι καλά πάντα, πολύ σε ευχαριστώ.


@ Ερατώ : Σε ευχαριστώ Ερατώ, μακάρι να είμαστε καλά όλοι .. και εσύ το ίδιο, φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Ξανθίππη : Ξανθίππη περιττό να σου πω πως με συγκίνησες έτσι? :)
Νομίζω πως ότι μου έγραψες είναι το σημαντικότερο..όλων! Είναι πολύ ουσιαστικό κάποιοι άνθρωποι να με αισθάνονται έτσι. Με τιμάς και σε ευχαριστώ πολύ για αυτό. Και εσύ να προσέχεις. Ανταποδίδω τα φιλιά και την αγκαλιά ;)

Artanis είπε...

Προσπαθούσα το μεσημέρι να σου αφήσω σχόλιο, και δεν μπορούσα...
Να τα εκατοστήσεις καλή μου...
Έπαιξα και το παιχνιδάκι με το ποίημα/ρητό/πίνακα...Πολύ μου άρεσε...Υπέροχη η έμπνευσή σου...
καλό βράδυ, φιλιά...

zentikes,dano είπε...

μην ζηλεψεις
αλλα καθε φωτογραφια ειχε την σκεψη σου
ελεγα ρε γμτ βαζει ζωγραφους
εγω θα βγαλω μουσικους
που θα παει θα ακουμπησω λιγο την αιγλη της

zentikes,dano είπε...

μην ζηλεψεις
αλλα καθε φωτογραφια ειχε την σκεψη σου
ελεγα ρε γμτ βαζει ζωγραφους
εγω θα βγαλω μουσικους
που θα παει θα ακουμπησω λιγο την αιγλη της

Όναρ είπε...

Να μαστε όλοι καλά και να μαστε και του χρόνου εδώ..όλοι εμείς..κι άλλοι τόσοι..Καλησπέρες επετειακές..

Άστρια είπε...

Χρόνια πολλά στην ιστοσελίδα σου πολυαγαπητή μου roadartist.

Κατά καιρούς σου έχω γράψει πολλά για σένα, θα ήταν μονότονο να τα ξαναγράψω, εσύ τα ξέρεις. Αυτό που έχει όμως σημασία είναι ότι αυτά που σου έγραψα, ισχύουν ακόμα, χωρίς να διαψευσθούν, χωρίς να σβήσει μία λέξη.

Επαναλαμβάνω το ευχαριστώ για τα τόσα και τόσα που πρόσφερες και εύχομαι η ζωή να σου είναι εξίσου γενναιόδωρη.

Καληνύχτα φίλη μου.

Nefelli είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ καλλιτέχνιδα μου!!!!
Να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου και τούτο μπλογκάκι που γνωρίζω πολύ καλά, με πόση αγάπη και μεράκι δημιουργήθηκε, ας γίνει το καραβάκι που θα σε πάει στα όνειρα σου κι ακόμη πιο πέρα.

Εδώ να μείνεις ψυχή μου γιατί τελικά όλα είναι πιο όμορφα όταν τα μοιράζεσαι με φίλους.

Εμείς σ' ευχαριστούμε που έδωσες μαθήματα ήθους και αξιοπρέπειας.

Που τόσο καιρό, ενημερώνεις για όλα αυτά τα σπουδαία πολιτιστικά θέματα που συμβαίνουν δίπλα μας και οι περισσότεροι δεν παίρνουμε χαμπάρι.

Που απέδειξες, πως δεν χρειάζεται να είσαι εμπορικός και μουράτος για να πουλάς.

Γνωρίζοντας σε, μπορώ να ελπίζω πως όσο υπάρχουν νέοι άνθρωποι με αξίες και όνειρα σαν εσένα, η Ελλάδα μπορεί να έχει καλύτερο μέλλον.

Να τα χιλιάσει η ROADARTIST ....
in Greece!!!

Φωτεινή S είπε...

Mε ζόρισαν λίγο γιατί είναι μεγάλο αρχείο και ήθελε τον χρόνο του, αλλά τα κατάφερα. Μου αρέσουν πολύ και σ'ευχαριστώ.

kostaslogh είπε...

Δεν ξέρω τι να σου ευχηθώ μετά απο τόσες
αναρτήσεις:κουράγιο;παράτα το να
ησυχάσεις ;εσύ ξέρεις καλύτερα!
Εγώ ένα έχω να πω:
ευχαριστώ για τις σπουδαίες αναρτήσεις
και τη γλυκιά παρουσία σου
στα σχόλιά μου!

αθεόφοβος είπε...

Να συνεχίσεις με την ίδια συνέπεια και τον δεύτερο χρόνο,δεν βλέπεις ότι έχεις αποκτήσει φαν κλάμπ;

. είπε...

Καλημέρα Καλλιτέχνιδά μου! Μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο και ξέρω -και ξέρεις- πολύ καλά τι σημαίνει αυτό!
Προσωπικά θα μου άρεσε να αποκαλούμε ο ένας τον άλλον με τα μικρά μας ονόματα αφού στις περισσότερες περιπτώσεις πια εδώ και μετά από τόσο καιρό επικοινωνίας έχει αναπτυχθεί ένα είδος φιλίας ή @φιλίας όπως λέει η καλή μας φίλη Μαριάνα!
Το κάνω όταν νοιώθω την ανάγκη να το κάνω και φυσικά όταν ξέρω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα,γιατί πολλοί για διάφορους λόγους δεν θα ήθελαν να αποκαλούνται με το μικρό τους όνομα.
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα και φυσικά αν νιώθεις την ανάγκη, μπορείς να με αποκαλείς με το όνομά μου. 'Ήδη το κάνουν πολλοί και αυτό μου δίνει ιδιαίτερη χαρά!
Και πάλι καλή μου σου εύχομαι αυτό το κατατεθήτηριο της ψυχής σου εδώ,να λειτουργεί για πολλά πολλά χρόνια!

Φιλί πρωινό από μια ηλιόλουστη Χαλκιδική!

Ra Ma είπε...

Εγώ θα σου πω πόσο εντύπωση μου έκαναν τα πρώτα σου post. Διέκρινα έναν χαρακτήρα που τον έχω ξεχωρίσει και αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα.
Δεν σου αφήνω πάντα σχόλια, για αυτό την κάνω πριν γίνει πάλι κανένας σεισμός!!!

Καλημέρα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

εγώ πάντως έχω πάρει πολλά από τις αναρτήσεις σου και την γλυκίτητά σου!!!!!

καλημέρα!!!! μην διανοηθείς να σταματήσεις!!

Σπύρος είπε...

χα χα :)!! ευγε με το δωρο δεν το περιμενα να εισαι καλα :)!!!

Παντα αυθεντικότητα και οπου βγει..και εμενα μου εχει περασει πολλες φορες να το κλεισω η απο βαρεμαρα η οτι κλεινει ενας κυκλο βασικα θεωρω οτι καποια στιγμη η ωρα αυτη θα ερθει για καθε blogger. Χαιρομαι που βαζεις ορια..και εγω αν δω οτι καποια στιγμη δεν μπορω να δινω στα αρθρα αυτο που εχω για ευχαριστηση θα το κλεισω, το θεωρω ανοητο να εχεις blog απλα για να εχεις.

Παντως νομιζω οτι ησουν περισσοτερο καιρο blogger ..it ok ..

filia

seizeTHEsky είπε...

Σου εύχομαι ότι το καλύτερο για εσένα προσωπικά και το blog σου φυσικά……….
Φιλιά πολλά, να είσαι καλά και πάντα δημιουργική!
… και σ’ ευχαριστώ που διάλεξες σ’ αυτή σου την επέτειο για να βάλεις στην ανάρτηση σου ένα από τα πιο αγαπημένα μου βίντεο από όσα έχω φτιάξει!

Φιλιά και πάλι!
:)))

Giorgos Varvakis είπε...

Πολύχρονο, ταξιδιάρικο με την ίδια όρεξη και αγάπη για πληροφόρηση!! Εγώ "γλυκάκι" πήρα!! ήδη παίζει στο mp3 μου :)
Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Να ευχηθώ και εγώ καλή συνέχεια και πάντα να μας ταξιδεύεις με τα ωραία σου θέματα.

Ιάκωβος είπε...

Καλή συνέχεια τότε, το μόνο που μπορώ να πω!
να είσαι καλά,
Ιάκωβος

Roadartist είπε...

Καλησπέρα σε όλους!! Συγνώμη για τις αργοπορημένες απαντήσεις αλλά μόλις τώρα μπήκα στο internet.

(παρασκευή..yessssss!!)

Roadartist είπε...

@ Artanis : Καλησπέρα Αρτανις μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, να είσαι καλά..Τι πρόβλημα υπάρχει με τα σχόλια? Μου το έχουνε πει και άλλοι..Δυστυχώς είμαι άσχετη.. ελπίζω να μη ξαναεμποδιστείς..
Το παιχνίδι δεν το εμπνεύστηκα εγώ αλλά η batgirl.., θα περάσω όμως να το δω με τη πρώτη ευκαιρία.
Φιλιά πολλά, καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ zentikes : Ζεντικες εγώ η μόνο αίγλη που ξέρω είναι :αυτή. :)) Πάντως θα ήθελα απίστευτα..να είμαι τώρα στο Παρίσι.. Τυχερεεεεε!!

Roadartist είπε...

@ Όναρ : Ακριβώς ΟΛΟΙ μας.. γιατί διαφορετικά δεν έχει και νόημα. Τα φιλιά μου, σε ευχαριστώ πολύ!


@ Άστρια : Όχι δε χρειάζεται να μου πεις τίποτα. Οι 'φίλοι' έχουνε πλέον ξεχωρίσει και τους ξέρω μέσα μου ποιοι είναι. Τελικά ο χρόνος βοηθάει πάρα πολύ σε αυτό.
Και το ότι όσα πίστευες "ισχύουν ακόμα, χωρίς να διαψευσθούν, χωρίς να σβήσει μία λέξη" είναι το πιο σημαντικό από όλα. Δε γίνεται Αστρια μου να αλλάξουν, γιατί ότι διαβάζεις/βλέπεις/πέρνεις από εδώ είμαι εγώ. :) Σε φιλώ γλυκά, και σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Roadartist είπε...

@ Nefelli : Νεφέλη μου οι εγκάρδιες ευχές από 'φίλους' σαν και σένα είναι ότι καλύτερο! Σου χρωστώ ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις τόσες πολλές συζητήσεις.. και φυσικά εννοώ και τις εκτός του blog, που με τόση καλή διάθεση, και ακούραστη (χαράς το κουράγιο σου!!!) ήσουν πάντα πρόθυμη να με ακούσεις και να μοιραστείς τα όποια προβλήματα και τις ανησυχίες μου. Ενα πολύ μεγάλο ευχαριστώ και να είσαι πάντα καλά. Φιλάκια πολλά!

Roadartist είπε...

@ "ζαχαρούλα.." : Μιλάει για γλυκύτητα η 'ζαχαρούλα'???? Μα εσύ είσαι όνομα και πράγμα ..πραγματικά! Να είσαι καλά νοστιμοτάτη μας :) Ευχαριστώ πολύ!!


@ LOCKHEART : Σου άρεσαν τα τραγούδια?? Εύχομαι ναι :) Πάντα αυθεντικότητα..έτσι... Και πάντα να κάνουμε μόνο αυτό που θέλουμε εμείς..και αισθανόμαστε όμορφα μέσα από αυτό. Και στη τελική όποιος μας νιώσει, σε ευχαριστώ πολύ Σπύρο και στο δικό σου blog εύχομαι τα καλύτερα. Χαχα ναι μπορείς να πεις οτι είμαι στην αρχή (;;;) ακόμα.. :) Είδομεν! Φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ Radio Marconi : Μαρκόνι μου αυτό που λες είναι το σημαντικότερο όλων. Και δε θα διαψευθείς. ;) Και εγώ σε εκτιμώ πολύ και νομίζω αυτό το ξέρεις. Πολλά φιλιά, ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου.

ΥΓ Ευτυχώς τον σεισμό απ'ότι φάνηκε τον γλυτώσαμε αυτή τη φορά!!!!!!!!!! :)))

amelie είπε...

Να τις κανεις 1.000.000.000.000.000.000.000.000. τις αναρτησεις σου... σε περεμενει ενα αφιερωμα στο μπλογκ μου! φιλια!

Roadartist είπε...

@ Φωτεινή S : Φωτεινούλα μου το καλό πράγμα αργεί να κατέβει!!! χααχ ελπίζω να άξιζε η υπομονή σου και να σε αποζημίωσε!! Καλές ακροάσεις, φιλιά πολλά!!



@ kostaslogh : χαααχ!! Από τη στιγμή που το συνεχίζω σημαίνει πως τα θετικά υπερτερούν, διαφορετικά δε θα υπήρχε λόγος.. μου αρέσει η παρέα σας..όσο για τις αναρτήσεις..την "βρίσκω" πάρα πολύ με την όλη διαδικασία! Δε φαίνεται?? Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα μου!!

Roadartist είπε...

@ αθεόφοβος : Αθεόφοβε.. σε ευχαριστώ πολύ, μακάρι να είμαστε καλά και εδώ και στο μέλλον... ;)


@ Ανασαιμιά : Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει..υπάρχουν κάποιες στιγμές (κυρίως σε συζητήσεις εκτός blog) που μοιράζεσαι κάποιες στιγμές με ανθρώπους που κάπως έρχεσαι πιο κοντά τους.. Μια @φιλία έχει αναπτυχθεί σίγουρα με αρκετούς από εσάς.. Οκ όποτε το νιώθω θα το κάνω δίχως δισταγμό τότε.. :) Ευχαριστώ ξανά πολύ .. Χαλκιδική είπες?? αχχχχχ φιλάκια!

Zealot Ape είπε...

Άντε βρε, ευτυχισμένα ποστ!

Roadartist είπε...

@ seizeTHEday : ΕΓΩ σε ευχαριστώ! Εύχομαι να φτιάξεις και άλλα τόσο τέλεια βιντεάκια..και με χαρά θα τα αναρτήσω!!! Κώστα ότι καλύτερο και σε σένα! Φιλιά πολλά!


@ gvarvakis : Σε ευχαριστώ πολύ..πρόσθεσα και το blog σου στα links, καινούργιος φίλος γαρ.. :)
Σου άρεσε το "γλυκάκι"?? Καλή ακρόαση!!


@ akamas : Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αkama μου για τις ευχές και τα λόγια σου. Καλό σκ :)


@ Ιάκωβος : Thanks!!!! ;)



@ amelie : Έβαλες για τη Κωνσταντινούπολη επιτέλους???? χαχαα έρχομαι να δώ, σε ευχαριστώ amelie μου :)

Roadartist είπε...

@ zealot~ape : Σε ευχαριστώ πολύ βρε, επίσης!! :)

bluesmartoula είπε...

Χρόνια Πολλά κοριτσάκι
Keep driving around...να μαθαίνουμε κι εμείς
Σ΄ευχαριστούμε

πνευμα είπε...

Roadartist, σ΄ευχαριστούμε γι΄αυτόν τον χρόνο ενημέρωσης.
Πάντα ψάχνω μ΄ενδιαφέρον τις αναρτήσεις σου.
Την καλησπέρα μου

oblivion είπε...

χρόνια πολλά λοιπόν!
να συνεχίσεις όσο μπορείς, ώστε να συνεχίσουμε να σε απολαμβάνουμε!
η playlist απλά τέλεια!
τα φιλιά μου!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά στο πιο πολιτιστικό, οικολογικό, μουσικό, καλλιτεχνικό, εικαστικό, φιλοζωικό, ταξιδιωτικό μπλογκ!!.... Δεν ξέχασα κάτι, ε;;

Μπορεί και ναι όμως, αφού καταπιάνεσαι με τόσα θέματα και τα παρουσιάζεις με τόση αγάπη :)

Εύχομαι πολλές "365 ημέρες ακόμα"!!!

nikiplos είπε...

Να τα χιλιάσεις, roadartist, και να είσαι πάντοτε δημιουργική ψύχραιμη και νηφάλια...

Σου στέλνω την αγάπη μου και τη χαρά μου που υπάρχει το μπλογκ σου, από το μακρινό βροχερό και πολύ κρύο σήμερα Παρίσι...
bises

Ανώνυμος είπε...

10365 ημέρες σου εύχομαι να έχεις ακόμη το μεράκι :)
Πολλά φιλιά :)

roadartist είπε...

@ bluesmartoulis : Βlue smartouli σε ευχαριστώ πολύ..!!! Πολλά φιλάκια.. :)


@ πνευμα : Να είσαι καλά πνευματάκι, να ταξιδεύουμε όσο μπορούμε..έστω και νοερώς μέσω αναρτήσεων..σε ευχαριστώ..


@ oblivion : Oblivion σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι επιλογές, πολύ αγαπημένα τραγούδια όλα.. Και τα δικά μου φιλιά έχεις!

Takiz είπε...

Για εμένα είσαι μια άγνωστη
και

Μπορεί να μην ιδωθούμε ποτέ...
Κι όμως νιώθω τόσο όμορφα όταν συναντώ της λέξεις σου.
Ξεπροβάλει από αυτές ένα ήθος, μια αγάπη, μια αγκαλιά.

Μπορεί να μην ιδωθούμε ποτέ...
Και άραγε τι σημασία έχει...

Μπορεί να μην ιδωθούμε ποτέ...
Σκέφτηκα πόσο κοντά σε νιώθω…
Και ποσά γνωρίζουμε ο ένας για τον άλλο
Αληθινά ...και σκέπτομαι τι είναι η φιλία

Μπορεί να μην ιδωθούμε ποτέ...
εσύ μην σταματήσεις

Μπορεί να μην ιδωθούμε ποτέ...
...σε ευχαριστώ...
...άγνωστη...RA

Roadartist είπε...

@ Δενδρογαλή : Ποοοποο όλα αυτά?? Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά Δενδρογαλή! Να είσαι πάντα καλά!



@ nikiplos : Σε ευχαριστώ πολύ φίλε νικιπλε. Και εσύ να είσαι πάντα καλά. Ομορφο το Παρίσι ακόμα και κρύο, βροχερό.. Φιλάκια.


@ confused : Αυτό "μεταφράζεται" σε σχεδόν .....28 χρόνια ακόμη?? Αλλη μία ζωή δηλαδή ως και τα 'τώρα' μου??? :)))) Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ. Ειλικρινά. Όχι μόνο για τις ευχές σου, αλλά και για την υπομονή σου τότε, στην αρχή που ψαχνόμουν πως λειτουργεί αυτός ο ****blogger.. Αν δεν υπήρχες εσύ τότε, με την υπομονή σου.. Μου θύμισες πολλά τώρα.. καλό βραδάκι θαλασσινή, καλό σκ..

Roadartist είπε...

@ Takiz : Ξέρω τι εννοείς.. Το έχω αισθανθεί με σένα και εγώ πολλές φορές αυτό. Είναι τόσες οι φορές που με έχεις συγκινήσει πραγματικά, και είναι όπως τα λές..
Να έχεις στη ζωή σου όλα όσα επιθυμείς. Καλές παντρειές ;) Να ζήσετε... Εγώ σε ευχαριστώ, φιλιά.

Takiz είπε...

...και απλα φαντάσου την στιγμή που...
...θα ιδωθούμε...

Roadartist είπε...

@ Takiz : ..τη φαντάζομαι.. σε 10 χρόνια από τώρα.. χαχαχααχ σε φιλώ γλυκιέ μου φίλε.. Οτι καλύτερο εύχομαι..Οτι και να γίνει, εμείς θα είμαστε πάντα έτσι. Ακόμα και έτσι. Έχεις πλέον ένα κομμάτι της RA ;)

Takiz είπε...

Τnx...

Roadartist είπε...

;) και εγω thx..

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Κορίτσι μου γλυκό!

Είναι τιμή για τους bloggers το ότι υπάρχεις, τόσο ξεχωριστά, τόσο διαφορετικά, πάντα αληθινή, ακριβοδίκαιη, και με όλα όσα αναγράφονται στο βιντεάκι να ξεπηδούν μέσα από τα λόγια σου!
Με τη μουσική της Αμελί σε γνώρισα, ήσουν το πρώτο άτομο που μου άφησε σχόλιο όταν δειλά δειλά ξεκινούσα κι εγώ να ξεπροβάλλω το κεφάλι στη μπλογκογειτονιά.
Πάντα υπάρχει κάτι που "μαγικά" με φέρνει κοντά σου, αυτό να το θυμάσαι!

Είμαι περήφανη που σε γνώρισα, συνέχισε, όπως το λες, με κριτήριο την αγάπη!

Να είσαι πάντα καλά!
Σε φιλώ!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Καλησπέρα, κυρία,
Ήρθαμε με το φορτηγό, για τα σχόλια. Πού είπατε να τα μεταφέρουμε;

Εεεεεεε! 366 μέρες! Ζήτω!

Να πω κάτι; ( Πες όχι, αν μπορείς..) Χαίρομαι πολύ βλέποντας τόσους ανθρώπους να εκτιμούν αυτό που κάνεις κι αυτό που είσαι. ( Ε, να μην το 'λεγα;)

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Nα τις χιλιάσες , και παραπάνω ... όσο αντέχεις , όσο σ ευχαριστεί, όσο σ εκφράζει αυτή η όμορφη σελιδούλα σου!! φιλιά

roadartist είπε...

@ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ : Δε χρειάζεται να με ευχαριστείς κόκκινη ομπρελίτσα, ότι αξίζει το 'αγκαλιάζω' πάντα..και εσύ το άξιζες όπως και αποδείκτηκε. Τα λόγια σου πραγματικά με τιμούν, και το σημαντικότερο είναι αληθινά.
Ναι η μουσική της amelie δεν ήταν τυχαία επιλογή. Υπάρχει και στο soundtrack αν το κατέβασες.. (να το κατεβάσεις!!) Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου φίλη. Καλό βράδυ.


@ Διονύσης Μάνεσης : Τώρα πλέον είμαστε στις 367 :)) Το εκτιμώ που χαίρεσαι, ΑΥΤΟ είναι το πιο σημαντικό. Καλό σκ, όμορφο!


@ αθηνα : Αθηνούλα όσο με ευχαριστεί, είπες τη σωστή φράση :) σε ευχαριστώ πολύ, ένα όμορφο βράδυ/σκ να έχεις!!..

ζαφορα είπε...

Όμορφα μας τα λες πάντα καλή μου
και πάντα θα έχουμε ανάγκη
τη συντροφιά σου.
Ούτε να το σκεφτείς
ότι θα μας εγκαταλείψεις.
Δύσκολο το παιχνίδι του blog
όμως έχει την χάρη του.


Δωράκι
ένα γλυκό γενέθλιο φιλάκι .

Side21 είπε...

Πω πω πω ...
Να φανταστείς πόσο
αφηρημένος είμαι !!!
Εξ αιτίας του post σου
θυμήθηκα ότι σαν χτες πέρισυ
31 Οκτώβρη 2007 έκανα κι εγώ
την πρώτη μου ανάρτηση ...
Τι λένε τώρα ;;;
Χρόνια μας Πολλά ;;;
Μάλλον ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ !!!
Και καλό μήνα ...

mareld είπε...

Αρτίστα μας!

Σε ευχαριστώ για αυτό που είσαι!

Σε ευχαριστώ για τη χαρά που νιώθω κάθε φορά που μπαίνω στο σπίτι σου,
αλλά κυρίως το ανάλφρο βήμα του γυρισμού!

Το μπλογκ σου μοσχοβολάει ανθρωπιά!

Να μου είσαι πάντα χαρούμενη!
Φιλιά καληνύχτας!

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Να ζήσει και να μη γεράσει ποτέ το Blog σου. Να το χαιρόμαστε όλοι μας μαζί με σένα.

leondokardos είπε...

Αρτίστα οχι, να μη σταματήσεις να γράφεις. Τα κείμενά σου είναι απο τα πιό όμορφα που διαβάζω. Δίνεις ιδέες, πληροφορείς πάντα για ενδιαφέροντα δρόμενα,εκπέμπεις επίπεδο, ψυχή όμορφη,ηρεμία.
Και εάν εγω είμαι ένας,κοίταξε πόσοι πολλοί σε παρακολουθούν. Μη μας άφήνεις.
Και κάτι πολύ προσωπικό : πολλές φορές ένιωσα οι δικές μου ευαισθησίες να ταιριάζουν με τις δικές σου. Να ήξερες μόνο τι παρηγοριά ήταν για μένα !
Νάσαι καλά να συνεχίζεις και να έχεις ένα πολύ καλό μήνα.

Δανάη είπε...

Τις πιο γλυκές ευχές μου για τις εμπνευσμένες αναρτήσεις σου , καλή μου φίλη...

Να τρέχουν και να υπερβαίνουν την Τέχνη ...
Να τέμνουν το χρόνο

Φιλιά

Artanis είπε...

Καλημέρα Καλλιτέχνιδα...Διόρθωσα το μπλογκ, σ' ευχαριστώ για την διευκρίνιση...
Καλό μήνα...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλό μήνα καλλιτέχνιδα μου :)

και πολλές, πάρα πολλές

εκατοντάδες ημέρες εύχομαι στο

BLOG σου!!!

π. ΛίΒυος είπε...

Χρόνια Πολλά λοιπόν και θα σου ευχηθώ επίσης με ένα σύνθημα που λεμε εμείς οι ΠΑΟΚτδήδες
" εμείς ΜΑΖΙ για μια ζωή ..........""
Να ζεις και να δημιουργείς!!!!

mareld είπε...

Μια αγκαλιά χρυσάνθεμα, ρόδια, κυδώνια, μέλι και γλυκόπιοτο κρασί!

Φιλιά!
Καλό σου μήνα!

P. Kapodistrias είπε...

Είναι συγκινητικό όλο αυτό! Μπράβο! Είναι μια καλή παρέα κι άσε τους ενάντιους να βρίζουν τα Ιστολόγια. Μες από αυτά πληροφορείσαι, μορφώνεσαι, κάνεις ποιοτικούς φίλους. Αρκεί να ξέρεις τι γυρεύεις.

Χρόνια πολλά να σε χαιρόμαστε Καλλιτέχνιδά μας!

Άστρια είπε...

Καλημέρα, καλό Σ/Κ, καλό μήνα:))
Πέρασα να ευχαριστήσω για την συλλογή των τραγουδιών, σήμερα κατάφερα να τα ανοίξω. Ένα κι ένα!!!
Σε φιλώ γλυκά!

βιολιστης στη στεγη είπε...

365 ευχαριστώ για τις καλλιτεχνικές περιηγήσεις σου, και άλλα τόσα για την υπομονή σου ν΄απαντάς σε τόσα πολλά σχόλια!
Νάσαι πάντα καλά αρτίστα μου!

kiki είπε...

Κι εγώ νόμιζα πως είναι παραπάνω! Χρόνια πολλά λοιπόν!

marianaonice είπε...

Χρόνια Πολλά στο μπλογκάκι σου roadartist!!
Πολύ το χαρήκαμε με τις αναρτήσεις σου τις ενδιαφέρουσες και τη μουσική και τα βιντεάκια που μας κέρασες κατά καιρούς!
Μέσα εδώ βρίσκουμε την τέχνη και τον πολιτισμό πλαισιωμένα από συναίσθημα και αλήθεια!
Να είσαι πάντα καλά @φίλη μου!
Και το βιντεάκι υπέροχο σε εικόνα και μουσική!

Υ.Γ. Λατρεύω την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου και ό,τι τραγουδήθηκε από τους στίχους της!!
Σ΄ευχαριστώ για το αφιέρωμα που της έκανες!
Φιλιά καλό μήνα και καλό Σ/Κ!

koulpa είπε...

να μας ζήσει να το χαιρόμαστε.. να σε διασκεδάζει και να σε γεμίζει..
καλησπέρες και καλό μήνα:):)

Sweet and bitter είπε...

Να τα χιλιάσεις τα posts σου και να είσαι καλά, να έχεις όρεξη να γράφεις και να δίνεις ιδέες!

Φιλιά!

ΥΓ1: Ξέρω, έχω καιρό να γράψω, αλλά στα πεταχτά πάντα μπαίνω στο blog σου!
ΥΓ2: Thanx για τη μουσική!

Ανώνυμος είπε...

να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου ξανά και ξανά :)

akb8862 είπε...

Υπέροχο το βιντεάκι, υπέροχο το ποστ.Τι να πω!

Μηνύματα πολλά & όμορφα που συγκινούν με μύριους τρόπους. Χαίρομαι ειλικρινά που έχουμε γνωριστεί.

Σου σφίγγω το χέρι & εύχομαι & συ & το μπλογκ σου να τα χιλιάσετε!

Καλό μήνα.

Madame de la Luna είπε...

Εγώ χαίρομαι πολύ, που σ' αυτές τις 365 μέρες, βρέθηκε εκείνη η μία που "συναντηθήκαμε"... Και θέλω να 'ρχομαι και να βρίσκω πάντα εδώ, τις ωραίες αναρτήσεις σου. "Είναι κάτι σταυροδρόμια μαγεμένα, που συναντιόμαστε.." κι ελπίζω ..δεν χανόμαστε. Φιλί!

AATON είπε...

Σου εύχομαι ολόψυχα, πολλές ακόμη "365" ημέρες.
Το αξίζεις!

Roadartist είπε...

@ ζαφορα : Καλημέρα Ζαφορά, έχει τη χάρη του συμφωνώ. Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου. Και για το δωράκι ;) Φιλιά πολλά.


@ Side21 : Σου λέμε όλοι μαζί ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ και πολλές όμορφες ακόμα αναρτήσεις από το ξεχωριστό νησί σου!! :) Καλή συνέχεια φίλε side21, σε ευχαριστώ για όσα έχουμε μοιραστεί αυτό το ένα χρόνο. Καλή Κυριακή!


@ mareld : Mareld μια μεγάλη αγκαλιά για εσένα....Να είσαι εδώ κοντά μας...
"Το μπλογκ σου μοσχοβολάει ανθρωπιά!" Οτι πιο τιμητικό μου έχουνε πει αλήθεια...

Τα λόγια σου είναι πάρα πολύ συγκινητικά, εύχομαι να τα αξίζω..Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου! Φιλάκια πολλά..

Roadartist είπε...

@ ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ : Ευχαριστώ πολύ Φαίδωνα, καλημέρα, καλή Κυριακή.


@ leondokardos : Όσο έχω φίλους σαν και εσένα (και άλλους εδω) δε θα σταματήσω.. Σας ευχαριστώ εγώ, εκτιμώ αρκετά πράγματα και ας μη τα αναφέρω συχνά στο blog..δεν μου είναι εύκολες οι προσωπικές αναφορές..
Είναι ιδιαίτερα όμορφο ότι κάποιοι από εσάς με έχετε "αισθανθεί" και αποδεκτεί για τις αξίες.., τα συναισθήματα μου. Είναι όμορφο να βρίσκεις τόσο θετικούς, καλοπροαίρετους, ανοικτόμυαλους συνοδοιπόρους.. Όσο εκπέμπω ότι ανέφερες θα συνεχίσω φίλε μου λεοντόκαρδε. Μια μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω, και ένα φιλί!

Roadartist είπε...

@ Δανάη : Ευχαριστώ πολύ φίλη μου για τις όμορφες ευχές σου. Καλή κυριακή!



@ Artanis : Καλό μήνα αρτανις ;)


@ τo τέρας της «αμάθειας» : Σε ευχαριστώ πολύ Κρητικιά μου :)) Καλό μήνα!!


@ π. Λίβυος : π.Λίβυε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου! Ομορφες πολύ! Ευχαριστώ και ανταποδίδω ;) Καλή Κυριακή ;)



@ mareld: Τι όμορφες ευχές?? Θα μου τις αφήνεις στην αρχή κάθε μήνα??? Ε??? Ευχαριστώ mareld καλό μήνα και σε σένα φίλη μου ;)


@ Π.Κ. : Οντως είναι αρκετά συγκινητικό.. Συμφωνώ απόλυτα το διαδίκτυο πέρνει τη μορφή που εσύ του δίνεις..Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου Π.Κ.!

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Καλό μήνα επίσης! :)) Την άκουσες?? Χαίρομαι που σου άρεσαν..όλα πολυ αγαπημένα.. Φιλιά!


@ βιολιστης στη στεγη : Να είσαι καλά Βιολίστρια, υπάρχει αλληλεπίδραση και αυτό είναι το όμορφο εδώ ;) φιλάκια πολλά!


@ kiki : Ευχαριστώ :)


@ marianaonice : "Μέσα εδώ βρίσκουμε την τέχνη και τον πολιτισμό πλαισιωμένα από συναίσθημα και αλήθεια!" Τι πιο όμορφο να μου αφήσεις Μαριάνα! Σε ευχαριστώ πολύ @φίλη μου!

ΥΓ Τότε μη χάσεις αυτή τη παράσταση, θα σου αρέσει πολύ..
Καλό μήνα!

Roadartist είπε...

@ koulpa : Σε ευχαριστώ Κoulpa μας, να είσαι κ εσύ πάντα καλά.. Καλημέρες, καλή κυριακή, καλό μήνα!


@ Sweet and bitter : Καλώς μας ξαναήρθες sweety, ευχαριστώ πολύ.
Να είσαι καλά, καλό μήνα :)


@ Ηλιογράφος : Ευχαριστώ :)


@ akb8862 : Αkb8862 ένα ξεχωριστό ευχαριστώ και σε σένα..Και εγώ χαίρομαι πολύ που επικοινωνούμε. Να είσαι καλά, καλό μήνα εύχομαι!


@ Madame de la Luna : Κυρά του Φεγγαριού σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου..να είσαι και εσύ πάντα καλά..και εγώ χαίρομαι ιδιαίτερα που "συναντηθήκαμε". Εύχομαι όσο διαρκέσει το 'ταξίδι' εδώ να είμαστε παρέα ;) Πολλά φιλάκια..


@ AATON : Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου!

KitsosMitsos είπε...

Να τα εκατοστήσεις λοιπόν!

kikop80 είπε...

Να συνεχίσεις να βρίσκεις νόηματα και κίνητρα για σένα και για μας!
Η ζωή έχει πολλές κρυφές γωνίτσες, πανέμορφες που περιμένουν να τις ανακαλύψεις και να σου αποκαλύψουν τα μυστικά τους και τα αρώματά τους!
Εύχομαι να μην σταματήσεις ποτέ να ψάχνεις!
:))))

PN είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα τότε. Όλοι περάσαμε και που και που περνάμε από αυτές τις φάσεις. Τα έλεγα και εγώ όταν έκλεισα τον χρόνο. Τώρα διανύουμε τον δεύτερο.

Καλή συνέχεια!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Για όλα όσα έφτασαν στην ζωή μου, μέσα από το ιστολόγιό σου.
Να είσαι καλά και...να υπάρχει για όσο θα το αισθάνεσαι σημαντικό,όσο κι εμείς.
Με την αγάπη μου.

Σταλαγματιά είπε...

Όλα αυτά τα συναισθήματα τα νιώθουμε όλοι.
Στιγμές που θέλουμε να φύγουμε,
στιγμές που νιώθουμε κοντά με κάποιους που δεν γνωρίζουμε παρά μόνο εδώ μέσα.
Χαίρομαι που κράτησες αυτόν τον χώρο και που έχει ολοκληρώσει 365 ημέρες.
Εύχομαι να γίνουν κι άλλες τόσες κι άλλες κι άλλες και να σε γεμίζουν άνθρωποι και λόγια!!!

adaeus είπε...

... απλά συνέχισε έτσι :)

Hypocrite lecteur είπε...

Τι ωραία που ένα Blog από τα αγαπημένα μου συνεχίζει να υπάρχει μετά από τόσο καιρό! Τα των φίλων και γνωστών έχουν μαραθεί από την αχρηστία. Δύσκολη για μας η καλογερική! Πάντα τέτοια!

leondokardos είπε...

Ο,τι "εκπέμπεις", το κάνεις με τη ψυχή σου. Και τη ψυχή σου δε μπορείς να την αλλάξεις. Πάντοτε με τις ίδιες ευαισθησίες, τις ίδιες αξίες, τα ίδια συναισθήματα θα γράφεις και θα υπάρχουν κάποιοι που θα σε νιώθουμε τόσο πολύ κοντά μας. Και να ξέρεις, στο έχω ξαναπεί,είμαι ανίκανος να κάνω ανόητα κομπλιμέντα. Ο,τι σου λέω είναι απόλυτα ειλικρινές.
Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα είμαι πάντα εδω Αρτιστάκι μου.
Φιλιά. Και καλό μήνα.

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

Εύχομαι να μην χρειαστεί
ποτέ να σκεφτείς να σταματήσεις
αυτό που κάνεις...
Να 'ναι τόσο όμορφες οι μέρες που
θα 'ρθουν ώστε επιτέλους να υπάρξουν γύρω μας χαμογελαστοί, γεμάτοι άνθρωποι από αγάπη, συναισθήματα, τέχνες...
Ευ-λογία σου εύχομαι όσο αφορά το μπλόγκ σου...τις ευχές μου για σένα τις ξέρεις...
:))

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos : ευχαριστώ :)


@ kikop80 : Η ζωή σίγουρα έχει όμορφες κρυμμένες γωνίτσες.. Να είσαι καλά..Ενα μεγάλο ευχαριστώ φίλε kikop..


@ VK in Athens : Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου.. Καλή συνέχεια και στο δικό σου :))))


@ epikuros : Βαγγέλη μου εγώ σε ευχαριστώ. Για όλα. Να είσαι καλά, να τα λέμε..

@ Anastasia : Σημαντικές οι ευχές σου σε ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου, να είσαι καλά....


@ adaeus : Σε ευχαριστώ πολύ!!!



@ Hypocrite lecteur :..χάθηκες.. το χειρότερο είναι κάποια blogs που διαγραφήκαν εντελώς.. Οπως της Βασσιας (parafyadas) ευχομαι ολοι να ειστε καλα.. Εσυ να μας επανελθεις..παρακαλω!! :) σε ευχαριστώ πολυ..



@ leondokardos :...Φίλε Λεοντόκαρδε τα λόγια σου με συγκίνησαν πάρα πολύ. Δεν φτάνει ένα ευχαριστώ..Να μου είσαι καλά, και να περνάς, είναι χαρά να είσαι στη παρέα μας. Καλό βράδυ και καλό σου ξημέρωμα..


@ Ένα γελαστό απόγευμα : Μου αρέσει η αισιοδοξία σου Στέλιο, μακάρι να είναι όπως τα λες.. Σε ευχαριστώ για όσες φορές μου "στάθηκες" αυτό το ένα χρόνο σε προσωπικά ζητήματα, δεν το ξεχνώ αυτό. Να έχεις μια καλη εβδομαδα, καλο σου βραδυ.

cinderella είπε...

τα τρεχάματα με έκαναν να χαθώ για λίγο από το σπιτικό σου. Κι όμως...δεν θα μπορούσα να μην ευχηθώ. Δεν θα μπορούσα να μην περάσω έστω και αργοπορημένα.
Χρόνια καλά και καλή συνέχεια εύχομαι!
Να συνεχίσεις να μας γεμίζεις με γνώσεις!!

Roadartist είπε...

@ cinderella : Σε καταλαβαίνω φιλη μου όλοι στο τρεξιμο ειμαστε..σε ευχαριστω παρα πολυ που ξαναπέρασες όμως και άφησες το δικό σου μήνυμα σε αυτή την ανάρτηση..Εχει τη ξεχωριστή του σημασία για εμένα. Πολλά φιλιά να είσαι καλά.

Cookie είπε...

Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου Ρόαντ!! Και καλή συνέχεια...

Μου θύμισες πως πρέπει να κανω κι εγω μια σχετικη αναρτηση...

ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΑΑΑ!! Πολλα πολλα πολλα φιλάκια! Γαβ γαβ γαβ!

Roadartist είπε...

@ Clockwork Plum : Σε ευχαριστώ πολύ δαμασκηνάκι!! Αααααααα, και σε σένα εγώ το θύμισα ?? Αντε, αντε να το γιορτάσουμε.. :)) Καλώς όρισεςςςςς!!

Eulie Aeglie είπε...

"Μη σταματήσεις να γράφεις," μου είχε πει κάποτε ένας απ' τους άντρες που λάτρεψα. Αυτό θα πω, με άλλα λόγια, σε σένα: συνέχισε να μοιράζεσαι μαζί μας. Από σένα μαθαίνω για τα πιο ωραία πράγματα που συμβαίνουν στην πόλη - στον κόσμο. Το blog σου είναι από τα πιο αγαπημένα μου. Αν και το επισκέπτομαι αραιά. Πάντως συχνότερα από άλλα. Κι αφήνω τα ίχνη της παρουσίας μου σε λιγότερα από κείνα που διαβάζω. Συνέχισε να είσαι εδώ για μας. Και έχε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο.

Roadartist είπε...

@ Aeglie : Αίγλη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου. Ο χρόνος είναι αμείλικτος σε όλους μας σήμερα, οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα. Με τιμάς, σε ευχαριστώ, καλό σκ.

Unknown είπε...

να υπαρχει για παντα αυτο το ιστολογιο..

roadartist είπε...

@ Βασιλης Σπανουδακης : Να είσαι καλά Βασίλη για τα λόγια σου. Πραγματικά σε ευχαριστώ πολύ.

Related Posts with Thumbnails