13 Μαρτίου 2009

γκρρρ..


Η αγαπητή συνblogger Terra Amata με κάλεσε σε ένα παιχνίδι να γράψω 5 πράγματα που με εκνευρίζουν. Την ευχαριστώ πολύ, αφορμή ζητούσα xexe :) 

1)      Δεν αντέχω τη γραφειοκρατία του δημοσίου, μαζί με όλα όσα επικρατούν στις δημόσιες υπηρεσίες.  Οι ουρές, ο άσκοπος χαμένος χρόνος, τα άπειρα δικαιολογητικά, η αγένεια των υπαλλήλων. Όλα.

2)      με εκνευρίζουν οι πολιτικοί και οι παπάδες που έχουν κατακλέψει το κράτος.  Υποτίθεται ότι πληρώνονται για να κάνουν το αντίθετο.  Εκνευρίζομαι που το δεχόμαστε.

3)      Τα λεωφορεία που ποτέ δεν έρχονται στην ώρα τους, και που πάντα λόγω της καθυστέρησης, είναι γεμάτα ασφυκτικά με κόσμο. Επίσης η χάλια κατάσταση των δρόμων.

4)      ..δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος δουλεύει μια ζωή και στο τέλος παίρνει σύνταξη... 300€ και 400€.. Στην σκέψη ότι υπάρχει περίπτωση τα ταμεία να μην έχουνε καθόλου λεφτά για συντάξεις, εξοργίζομαι..

5)      ..εκνευρίζομαι με τον εαυτό μου, όταν αφήνω καταστάσεις που δεν το αξίζουν να με επηρεάζουν αρνητικά.. Προσπαθώ να ισορροπώ καλύτερα πάνω σε αυτό και σε σχέση με το παρελθόν, τα καταφέρνω καλύτερα.. όσο γίνεται..

Καλώ να.. γκρινιάξουν παίζοντας :).., τους παρακάτω αγαπητούς bloggers : fegia, olivetreegirlΚ.υ.π Walking, ifigeneia, voltitses, astria, ilive2loveme και artanis71.

Παρασκευή και 13 σήμερα :)) Καλό πσκ!!

72 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Καλά επέλεξες τα πιο σοβαρά.
Όχι μόνο εκνευρίζουν αλλά σε φτάνουν στα άκρα.
Η εφορία για μένα τα λεωφορεία, η πολιτική και οι πολιτικοί στην Ελλάδα.
Το γκρρρ που έγραψες είναι λίγο : )))))


Καλό π/σ/κ φιλιά πολλά

Roadartist είπε...

@ Anastasia : Καλημερούδια Αναστασία είναι τα πρώτα που μου έρχονται πάντα στο μυαλό!
Μπορώ να σου αναλύσω ένα-ένα..
Κάθε ένα από αυτά επηρεάζει καθοριστικά την μέρα κ ουσιαστικά εντελώς..τη ζωή μου! Όπως εχτές που διάβαζα ότι αθώωσαν έναν μητροπολίτη (τον Παντελεήμων) που είχε κλέψει κάτι εκατομμύρια για τα ..γεράματα του.. Ο τύπος είχε βίλα με πισίνα, και υποτίθεται ότι ήταν μητροπολίτης. Υπάρχει πολιτεία?? Υπάρχει Εκκλησία? Υπάρχει κανένας υγιής θεσμός? Με εξοργίζουν.. Δε μπορώ να τα προσπεράσω αυτά με ένα "ok γίνονται". Δεν πρέπει να γίνονται.. Περισσότερο εξοργίζομαι με τους "πιστούς".. Μπορείς να δέχεσαι να σε κοροϊδεύουν έτσι? Συγχύστηκα.. καλό πσκ, σε ευχαριστώ Αναστασία μου, φιλιά.

Fegia είπε...

Ευχαριστώ καλή μου φίλη για την πρόσκληση.
Θα ανταποκριθώ, το συντομότερο δυνατόν

Εννοείται ότι συμφωνώ με τις αναφορές σου και τις προσυπογράφω.

Πολλά φιλιά

Γ.Π. είπε...

Καλημέρα αρτιστάκι μου γλυκό!
Επέτρεψέ μου να σου αφιερώσω το τραγουδάκι: http://www.youtube.com/watch?v=TYHm0jqDQBg!

Καλό Σαββατοκύριακο!

Hfaistiwnas είπε...

Ax ειδικά το πρώτο το έφαγα στη μάπα καιρό.. και ακόμη το τρώω.. μέχρι να καταλήξουμε..!
Και όσον αφορά το 2.. ας πάρουν λίγη περιουσία από την εκκλησία για να βγουν οι συντάξεις όλων...
αχ δεν μιλάω άλλο.. καλημέρα!

jacki είπε...

Εμένα πάλι με εκνευρίζει όταν το λεωφορείο είναι φίσκα και μυρίζει υδρωτίλα και άλλα συναφή.. Μπορώ να ανεχτώ σχεδόν τα πάντα εκτός από τις άσχημες μυρωδιές.

Roadartist είπε...

@ Fegia : Εγώ σε ευχαριστώ για την αποδοχή, θα περιμένω να τα διαβάσω να είσαι καλά φίλε μου Fegia, καλο πσκ :)

Adamantia είπε...

Κι εμένα με θυμώνουν πολύ όλα αυτά που λές. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως οι πιστοί αντί να είναι οι πρώτοι να καταδικάσουν τον Παντελεήμονα, γιατί το δικό τους θρησκευτικό πιστεύω προσβάλλει περισσότερο κι αυτούς έκλεψε, τον καλύπτουν και τον δικαιολογούν για να μη βγούν τα άπλυτα της εκκλησίας στη φόρα!
Αλλά γενικά το θέμα της κάθε εκκλησίας και η συμπεριφορά των κληρικών είναι τεράστιο.
Καλό σαββατοκύριακο ρόντυ!

Roadartist είπε...

@ Καημος : Καημέ μου απλά..Άψογος, απίστευτα ΑΨΟΓΟΣΣΣΣΣ... Ότι ήθελα να ακούσω πραγματικά :) Η τέλεια μουσική υπόκρουση.. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου!!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Άσε Ηφαιστίωνα! Μη μπλέξεις με το δημόσιο, θα σε τρελάνουν.. τα θυμάμαι και τα δικά σου.. Εγώ να δεις τι τραβάω ανά περιόδους.. Εξοργιστικές καταστάσεις..
Τόσα χρήματα τι τα φυλάνε? Υποκρισία και βρωμιά.

Roadartist είπε...

@ jacki : Συμφωνώ απόλυτα! Είναι απίστευτα ενοχλητικό.. Και εγώ δεν το μπορώ καθόλου. Και τώρα που καλοκαιριάζει ειδικά ..άσε.. :((

Roadartist είπε...

@ Adamantia : Έτσι ακριβώς.. Είναι απίστευτη "στενομυαλιά", σαν υπνωτισμένοι.. Οι πιστοί αντί να τον φτύνουν (!!!), τον...συγχωρούν?
Τι είναι αυτά?? Υπάρχει επιλεκτική δικαιοσύνη, τόσοι άνθρωποι δίχως να έχουνε κάνει τραγικά εγκλήματα είναι στη φυλακή, ντροπή τους..Καλο πσκ Αδαμαντία.

Artanis είπε...

Καλλιτέχνιδά μου, σ΄ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και θα παίξωωωωωωω!!!
Καλό Σ/Κ!!!!!!!!!

Skouliki είπε...

4 και 5 τα εχω και εγω
αδικια και νευρα

lakis είπε...

Πάλι έβαλαν μπρος τα παιχνίδια, ε; Κι όλους μας εκνευρίζουν κάποια πράγματα. Μα, τι να γίνει; Αφού έτσι είναι η ζωή. Εκτός αν είσαι στ' αλήθεια βουδιστής όλο και κάτι θα βρεθεί να σ' εκνευρίσει. Μέρα καλή

venceremos είπε...

Kαλημέρα καλημέρα,
ολα αυτά με χαλάνε κι εμένα και νομίζω όλους τους έλληνες...
φιλιά καρυστινά

ILive2LoveMe είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση! :) Θα παίξω πολύ σύντομα. Η αλήθεια είναι πως πολιτικοί και παπάδες πάσχουν κυριολεκτικά, από ανθρωπιά και έλλειψη καλωσύνης και καλής συμπεριφοράς. Δεν τους βάζω όλους στο ίδιο καλάθι αλλά...
Φιλιά , να έχεις μια υπέροχη μέρα!

Sophia Kollia είπε...

Έτσι ακριβώς, και επομένως θα διαβάσεις το σημερινό πόστ μου.
Μα αφού μας πειράζουν γιατί δεν κάνουμε κάτι?
καλημέρα

b|a|s|n\i/a είπε...

ειδικά οι παπάδες δεν θα έπρεπε καν να πληρώνονται! για τον απλό λόγο ότι και οι ίδιοι (και καλά) δεν το θεωρούν επάγγελμα. μπορούμε να μιλάμε και να γράφουμε με τις ώρες για τους περισσότερους από αυτούς. μα είμαι ήδη συγχισμένος για να συγχιστώ περισσότερο! :)
και ο ηφαιστίωνας έχει απόλυτο δίκιο. να πουλήσουν και κάνα σκήπτρο ή κάνα άμφιο να χτίσουν κάνα ορφανοτροφείο, σχολείο, νοσοκομείο...
και όσο για τις συντάξεις (των γενιών των δικών μας) μην αγχωνόμαστε. απλά ΔΕΝ θα πάρουμε σύνταξη και 200 χρονών να φύγουμε από δω...
άναψα τώρα! :))) πάω αυλή να πάρω αέρα. φιλιάαααααααααα!

Roadartist είπε...

@ Artanis : Θα περιμένω να τα δω, να είσαι καλά, φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ Skouliki : Μεγάλη αδικία, και νευράκια τσανταλάκια :)



@ Λακης Φουρουκλας : Το συγκεκριμένο το χρωστούσα καιρό, και ήρθε κ έδεσε με το feeling μου..οπότε μια χαρά :) Δεν αλλάζουν δυστυχώς Λάκη.. Οι Βουδιστές είναι ήρωες, ή δε ζουν στην Αθήνα :))
Καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ venceremos : Ναι αλλά γιατί τα δεχόμαστε.. Γιατί δεν εκφράζουμε τη δυσαρέσκεια μας.. Μετά από αυτό που έγινε με το Μητροπολίτη εχτές, όχι απλά δεν υπήρξαν αντιδράσεις.. Κιχ δεν ακούστηκε.. Γιατί έτσι? Φιλάκια..

Roadartist είπε...

@ ILive2LoveMe : Δυστυχώς έτσι είναι.. Πολλά σκάνδαλα.. Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις. Αλλά τους άλλους δεν τους εμποδίζει κανείς να μας κατακλέβουν. Παίξε όποτε εσύ θες, θα περάσω κ θα δω..φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ sofia : Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ. Μας ενοχλούν όλους, αλλά τα αποδεχόμαστε σαν τίποτα να μην αλλάζει πλέον. Γιατί? Όποιοι έκλεψαν τα χρήματα να τα επιστρέψουν.. Τι να πω.. Γιατί να τη πληρώνει ο απλός κόσμος πάντα?

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Αυτές τις μέρες έγινε οικονομικός έλεγχος στην Αλληλεγγύη και βρέθηκε μαύρη τρύπα 13.000.000Ε... Δες εδώ :
http://www.skai.gr/master_story.php?id=114047
Τώρα χρειάζομαι και εγώ καθαρό αέρα........... Πολύ μάλιστα...
Και δεν έχω και αυλή για να βγω.. αχ!

Μαριλένα είπε...

καλλιτέχνιδα μου, εμένα αυτο που με τσακίζει (κι όχι απλά με εκνευρίζει) ειναι η αγένεια.
σ' όλες της τις μορφές και κάτω απο οιοδήποτε πρόσχημα!

σε φιλώ
και καλο Παρασκευοσαββατοκύριακο (ουφ!) να 'χουμε!

IZA είπε...

Αγαπητή μου Roadartist έκανες καλή επιλογή των πιο εκνευριστικών πραγμάτων. Μόνο που τα διάβασα εκνευρίστηκα. Γκρ...`Αι σιχτίρ....

Σοφία είπε...

Ακόμα δεν τα συνήθισες όλα αυτά; Γιατί; Γιατί θα ζούμε πάντα μαζί τους! Δυστυχώς...
Καλό Σαββατοκύριακο roadartist μου!

kostaslogh είπε...

Μπορείς απλά να πάρεις τα βουνά!
....μαζί μου

Dorothy είπε...

Αχ αυτά τα λεωφορεία! Μου αρέσει που έχουν κρεμάσει μέσα σ'αυτά και κάτι αφίσσες που μας προτρέπουν να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ για να φτάνουμε στον προορισμό μας γρήγορα (?) και σίγουρα (?). Καλό Σ/Κ!

If...ιγένεια είπε...

Η αισχρή σύνταξη που θα πάρουμε, αν την παρουμε ποτε, μου τη δινει κι εμενα στα νευρα. Σ' ευχαριστω για την προσκληση, αν προλαβω θα παιξω!

Ερατώ είπε...

Συμβουλή:
Προσπάθησε να μην σε εκνευρίζουν, αλλά να αντιμετωπίζεις χαμογελαστά, γιατί αυτά τα προβλήματα θα μας συντροφεύουν μια ζωή!
Λίγη εξάσκηση θέλει!

tuco είπε...

και ξέρεις ποιο είναι το πιο εκνευριστικό Αρτιστάκι ? ότι δεν είναι μόνο 5 τα πράγματα που μας εκνευρίζουν...

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Βρε παιδί μου κι εσύ,
όλα σε νευριάζουν!

Αν και λύση μπορεί να βρεθεί. Κλείνεσαι στο σπίτι σου και δε συναντάς ούτε γραφειοκράτες, ούτε πολιτικάντηδες, ούτε παπάδες.

Ενώ εγώ ούτε αυτή τη λύση δεν έχω, για τον απλούστατο λόγο πως τα πέντε πράγματα που με νευριάζουν είναι, κατά σειρά, τα εξής: εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ.

( Τουλάχιστον δεν είμαι από τα πέντε που νευριάζουν κι εσένα. Κάτι είναι κι αυτό!)

Το καλύτερο σαββατοκύριακο!

H.Constantinos είπε...

Πόσο δύσκολο είναι να διαλέξεις μόνο 5 εκνευριστικά πράγματα...! Και 25 λίγα θα ήταν!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Ετσι, έτσι πρέπει, τα νεύρα σε κρατάνε σε φούλ φόρμα και πάντα ετοιμοπόλεμη.

Angel ^j^ είπε...

... και το επίσης εκνευριστικότερο όλων είναι που τις περισσότερες φορές είναι .."πλήρως ανελαστικά" και μη .. "διαχειρίσιμα "


-------
ίσως γι αυτό άλλωστε νάναι και .. εκνευριστικά .. :(

venceremos είπε...

γιατί είμαστε ΚΟΤΕΣ
έχουμε κλειστει στον μικροκοσμό μας, κυνηγώντας μετά μανίας εντελως ψεύτικες ανάγκες που τι κρίμα...μας έχουν πείσει ότι ειναι αληθινές.
μας ενοχλούν αλλα τρέχουμε να πάμε σπίτι μας,να απολαύσουμε το παραμύθι μας, εξαντλημένοι απο αυτήν την ανελέητη χώρα που ζούμε , που τρώει τα παιδιά της.
αυτά απο την Κάρυστο
φιλιά

Άστρια είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ roadartist μου για την πρόσκληση. Ευκαιρία για παιχνίδι και ... συμμετοχή σε δωρεάν ομαδική ψυχανάλυση (χαχαα):))) Βεβαίως θ'ανταποκριθώ!
(Είναι γκρινιάρηδες αυτοί οι Έλληνες!!)

Προσυπογράφω τους εκνευρισμούς σου και το "γκρρρ.."! Καταπληκτική η παραμορφωμένη κραυγή του Μουνχ:)

Πολλά φιλάκια.

tovenito είπε...

δεν ξέρω αν μπορούν να αλλάξει κάτι..αυτό με τη γραφειοκρατία τι σπάσιμο! να ανεβαίνεις, να κατεβαίνεις ορόφους για ένα χαρτί, για μια υπογραφή και κανένας να μην είναι αρμόδιος..όσο για τους παπάδες υπάρχουν και μερικές λαμπρές εξαιρέσεις που δυτυχώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα. τι να πεις; όσο ζεις ελπίζεις, αλλά για φωνή βοώντος μας κόβω περισσότερο!

Olga είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με Κωνσταντίνο!Τι είναι 5;;;Μήπως 55;;;Τα νεύρα μου!!!!!

Mariela είπε...

Πες τα, πες τα!
Από που να φυλαχτεί κανείς???
Σου έρχονται από παντού!!!!!
Καλό Σαββατόβραδο και μια όμορφη Κυριακή!!!!

nikiplos είπε...

1, 2, 3, 4, όταν περνάς τα σύνορα και από την Ελλάδα βρίσκεσαι σε ευρωπαϊκό έδαφος εξαφανίζονται... Οι άνθρωποι βέβαια το αξίζουν γιατί κουράστηκαν πάρα πολύ για αυτό... για το 5 δεν μπορώ να εγγυηθώ...

Αυτό είναι και εκείνο που με στενοχωρεί περισσότερο... πως καταφέραμε να καταντήσουμε τον τόπο μας έτσι τόσο άθλιο...

Δημιουργία είπε...

Στα περισσότερα συμφωνώ μαζί σου. Είναι πράγματα που με εκνευρίζουν κι εμένα!

Meropi είπε...

Καλημέρα Roadartist μου,
τι σύμπτωση! Ασχολούμαστε με το ίδιο θέμα. Και συμπίπτουμε στο τουλάχιστον σε ένα πράγμα που μας ενοχλεί. Την αγένεια των υπαλλήλων.
Πάντως και τα δικά σου ενοχλητικά είναι αλήθεια ότι ενοχλούν.
Την καλημέρα μου

Roadartist είπε...

@ Μαριλένα : Καλημέρα Μαριλένα, η αγένεια είναι πολύ εκνευριστική όντως. Όποιος είναι αγενής, ειδικά δίχως λόγο και πρόκληση, τότε χάνει για μένα αυτόματα κάθε αξία σαν άνθρωπος.

Roadartist είπε...

@ IZA : Ίζα σε ευχαριστώ πολύ που με κάλεσες σε αυτό το παιχνίδι. Για να είμαι ειλικρινής, και πάλι λίγα ανέφερα.. Σίγουρα είχα ανάγκη όμως έστω να τα εκφράσω.. έτσι όπως το γράφεις, άι σιχτίρ..

Roadartist είπε...

@ Σοφια : Δε γίνεται Σοφάκι.. Αν τα συνηθίσεις και τα αποδεκτείς, σημαίνει πως ποτέ δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο. Θα μου πεις ..αυτό είναι και το πιο πιθανό.. Η ελπίδα ας υπάρχει.. :(



@ kostaslogh : Αυτό θα ήταν το καλύτερο.. :))



@ τα παπούτσια της Dorothy : Μαρτύριο!!! Είναι γελοίοι όπως και η αφίσα.. Κάτι πρέπει να γίνει με τα ΜΜΜ.. Εξαιτίας της κακής εξυπηρέτησης αρκετοί παίρνουν τα αμάξια και φράζουν οι δρόμοι..



@ if.. ιγένεια : Εμένα να δεις. Παίξει όποτε θες, αν ευκαιρήσεις και θες να τα χώσεις :) φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Ερατώ : Καλή μου Ερατώ μακάρι να μπορούσα αλλά δεν είναι και τόσο εύκολο. Σε ευχαριστώ όμως για τη συμβουλή σου :)



@ tuco : Ακριβώς.. όλοι έχουμε τόσα πολλά είμαι σίγουρη..


@ Διονύσης Μάνεσης : Εσύ δεν με νευριάζεις με τίποτα Διονύση. Το αντίθετο με ηρεμείς και όποτε μου στέλνεις email κλπ, με γεμίζεις με χαμόγελα (και το κυριότερο αληθινά!!) Να είσαι καλά.

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Είναι σίγουρα πολλά.. το 5 είναι ο ελάχιστος αριθμός.. Ίσως η λύση που προτείνει ο kostaslogh, το να πάρουμε τα βουνά, να είναι τελικά η μόνη υγιής αντίδραση.. :))

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π WALKING : Μακάρι να ήμουν σε νιρβάνα kyp :D, αλλά δεν γίνεται. Αν και με όσα γίνονται σήμερα προτιμώ να τα "παίρνω"
http://www.youtube.com/watch?v=df0FqrqPUL8&feature=related


@ Angel ^j^ : Και δεν ευθύνεσαι εσύ για αυτά..


@ venceremos : Χώσε! Ακριβώς όπως τα λες.. Δεν πάει άλλο όμως, κάτι πρέπει να γίνει. Διαφορετικά σε λίγο θα το δεις να φεύγουνε οι περισσότεροι για αλλού.


@ Άστρια : Πως να μη γκρινιάξεις??? Τελικά..ακριβώς σαν δωρεάν ομαδική ψυχανάλυση είναι :) θα περιμένω να δω τη δική σου :) Ναι η κραυγή του Μουνχ μου αρέσει πολύ, ακόμη όμως και έτσι παραμορφωμένη :)))) Φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ tovene592 : Μα γιατί να μην γίνεται?? Τόσο χαοτική θα μου πεις που είναι η κατάσταση, θα πρέπει να τις διαλύσεις.. Το χειρότερο είναι η νοοτροπία που υπάρχει, αυτό με φτάνει στα όρια μου. Φιλάκια.



@ Olga : Και τα δικά μου Όλγα!!!!



@ Mariela : Δυστυχώς.. Δεν ξέρω μακάρι να αλλάξει κάτι επιτέλους!!



@ nikiplos : Καλημέρα, το γνωρίζω ότι τα 1, 2, 3, 4 στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες έχουνε ήδη κατακτηθεί.. Το 5 είναι θέμα χαρακτήρα, γιατί παντού - ακόμη και στο παράδεισο - μπορεί κάτι να βρεθεί να σε εκνευρίσει..
Βέβαια θα μου πεις ότι στις σκανδιναβικές χώρες που έχουνε απίστευτη ποιότητα ζωής σε σχέση με την Αθήνα, και φοβερές υπηρεσίες από το κράτος, εντούτοις η πλειοψηφία παίρνει ψυχοφάρμακα και έχει κατάθλιψη.. Μάλλον θα πρέπει να έρθουν προς τα εδώ μια βόλτα..για να εκτιμήσουν όσα έχουνε στις πόλεις τους :)) Φιλάκια nikiple να είσαι καλά.

Roadartist είπε...

@ Δημιουργία : Μακάρι να μπορούσαν να άλλαζαν, καλή σου μέρα, δημιουργική και ξεκούραστη..!!


@ Meropi : Καλημέρα Μερόπη μου.. τα θυμάμαι και τα δικά σου.. Η αγένεια σε όποια της εκδοχή είναι αποκρουστική, την απεχθάνομαι και απλά προσπαθώ να μην έχει θέση στη ζωή μου. Όσον αφορά τα υπόλοιπα μακάρι να άλλαζε κάτι, αν και ξέρουμε ότι είναι δύσκολο :(

eirini είπε...

Βλέπω ότι έπαιξες κατάλληλη μέρα... Παρασκευή και 13, χαχαχα!!!
Με το δίκιο σου εκνευρίζεσαι με όλα αυτά! Αυτό το χάος στις δημόσιες επιχειρήσεις ποιός μπορεί να το αντέξει; Πας για ένα χαρτί και σου ζητούν άλλα 50! Γιατί τα ταμεία δεν έχουν λεφτά; Γιατί κάποιοι τα τρώνε... και το χειρότερο; Εμείς δεν θα πάρουμε ούτε 300ε σύνταξη!
Καλημέρα Roadartist μου! Πολλά φιλιά!!!

Roadartist είπε...

@ eirini : Είναι να τρελαίνεσαι Ειρήνη! Χωρίς πλάκα. Αν έχεις λίγο μυαλό, μόλις συνειδητοποιήσεις τι γίνεται και τι μας "μαγειρεύουν" θα το χάσεις κ αυτό.. Ναι Παρασκευή και 13, ότι πρέπει για γκρίνια!! Και με την επήρεια της Πανσελήνου, αυτό που το πας??? :) Σε φιλώ! :)

Ανώνυμος είπε...

ένα γκρρρρρ που κάνουν όλοι...αφού συμφωνούν με αυτά που έγραψες...
Καλή Κυριακή αρτιστάκι μου!

kiki είπε...

Θα συμφωνήσω και με τα 5....

Roadartist είπε...

@ astrofegia : Καλη Κυριακή Αστροφεγγιά όσο πιο καλή γίνεται :)



@ κική: Να είσαι καλά Κική, καλή Κυριακή!

wintersea είπε...

Αυτό το θέμα παιδί μου δεν είναι για παιχνίδι, είναι για ποστ σε συνέχειες!!.... Να γράφεις ένα μήνα! Στην Ελλάδα ζούμε..

Καλή Κυριακή :))

lifewhispers είπε...

για το ν.3. χτες π δεν ειχε τρενο περιμενα μιαμιση ωρα, μεσα στην οποια περασε μολις ενα λεωφορειο, ασφυκτικα γεματο και φυσικα δε σταματησε.ελεος

eva είπε...

Γκρρρ στο τετράγωνο! Συμφωνώ με όλα, θα σταθώ όμως στο τέλος του 2) που με εκφράζει απόλυτα: "Εκνευρίζομαι που το δεχόμαστε". Με αυτό νομίζω ότι τα είπες όλα και συνυπογράφω!

dromaki είπε...

Λογικός ο εκνευρισμός σου.Τα έθεσες πολύ σωστά.
Να περνάς καλά κοριτσάκι.
Σε φιλώ:)

Dr_MAD είπε...

συμφωνώ και επαυξάνω σε όλα! ειδικά όμως στο 4ο. μας κόβουν τα όνειρα για ένα ξεκούραστο μέλλον και μας βάζουν στο τριπάκι του "κλέψε, για να έχεις". ρεμουλο-σύστημα!

amelie είπε...

ποπο γκρινια....χαχα! δικιο εχεις σε ολα ..πιστευω ολους μας επηρεαζουν...
βεβαια αυτα που εγραψες δεν ειναι στοιχεια μονο δικα σου αλλα ολων των ελληνων..
καλη ηλιολουστη κυριακη!!
γεια χαρα

Kaveiros είπε...

Όλα μια χαρά!:)

leondokardos είπε...

Καμία αντίρρηση σε όσα σε εκνευρίζουν, αλλά πολιτικοί και παπάδες να μας δουλεύουν παραέγινε.Απο την άλλη,μη δίνεις ποτέ σημασία σε όσα λένε άτομα που δε σε ενδιαφέρουν και δεν εκτιμάς.

βασίλης είπε...

Κι εγω θα έλεγα να μην επηρεάζεσαι από καταστάσεις πυο δεν το αξίζουν. Για όλα τα άλλα δεν διαφωνώ καθόλου... Φιλιά καλό βράδυ

Νηφάλια Μέθη είπε...

να σε γεμισει η ανοιξη που να μη νιωθεις κανενα γκρρ ευχομαι! :)

καλο ξημερωμα!

roadartist είπε...

@ wintersea : χαχα ακριβώς.. σε συνέχειες.. δεν έχεις άδικο :)


@ lifewhispers : Εξοργίζομαι!! Και μετά σου λένε να χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ.. Αφού δεν υπάρχει καμία οργάνωση.. Άστα..



@ evaggelia-p : Να είσαι καλά Ευαγγελία.. Δυστυχώς μας δουλεύουν και το ανεχόμαστε.. Κατακλέβουν το κράτος, ένοχοι δεν βρίσκονται ποτέ και αν το απαιτήσεις, θα γίνεις και γραφικός.. Ελεος..

roadartist είπε...

@ dromaki : Να είσαι καλά Δρομάκι, σε ευχαριστώ πολύ, κ εσύ να περνάς καλά, καλή εβδομάδα.



@ MAD : Όταν βλέπω κάτι γεροντάκια, που δούλευαν τόσα χρόνια και τώρα (που έχουνε ανάγκη το κράτος να είναι αυτό δίπλα τους) να μη μπορούνε ούτε τα φάρμακα τους να πάρουν, να ζήσουν έστω αξιοπρεπώς τι να σου πω, θλίβομαι.


@ amelie : Άσε άσε!!! Πολύ γκρίνια μακρυά amelieeeeeeeee :D



@ Kaveiros : Ναι?? :)))) Καλή εβδομάδα!


@ leondokardos : Παραέγινε, όντως. Έχουμε ξεφύγει το μόνο σίγουρο. Προσπαθώ να μη δίνω καλημέρα σου :)



@ βασίλης : Κάθε μέρα το προσπαθώ όλο και περισσότερο Βασίλη. Σε ευχαριστώ, καλημέρα :)


@ Νηφάλια Μέθη : Όμορφη ευχή, να είσαι καλά.. Ευχαριστώ :)

iLiAs είπε...

...και ποση υπομονη να κανει καποιος??

Καλη βδομαδα Αρτιστα :)
..ελπιζω με λιγοτερο εκνευρισμο!!

Roadartist είπε...

@ Ηλίας : ..όσο και να το θες, δεν γίνεται να μην εκνευρίζεσαι με κάποια πράγματα.. Ευχαριστώ Ηλία, καλή εβδομάδα!!

Related Posts with Thumbnails