18 Ιανουαρίου 2012

Αφιέρωμα στον Περικλή Κούκο: Αποσπάσματα από τις όπερες και τα σκηνικά του έργα στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη



Κύκλος Έλληνες Συνθέτες: Περικλής Κούκος
Αποσπάσματα από τις όπερες και τα σκηνικά του έργα

19 Ιανουαρίου 2012
Ώρα: 20:30

Αμφιθέατρο
Ιδρύματος Β & Μ Θεοχαράκη

cd, "Dreams"
Για πληροφορίες και αγορά, 
πάτησε εδώ


Oι όπερες Ο Κονρουά και οι κόπιες του, Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας και Μανουέλ Σαλίνας σχηματίζουν ένα είδος τριλογίας που κινείται στο χώρο του φανταστικού και διαπραγματεύεται τις ανέκαθεν πανανθρώπινες αναζητήσεις που αφορούν τη Γέννηση, τη Δημιουργία, τον Έρωτα, αλλά και το κυνήγι της Αθανασίας, την κατάκτηση της Αιωνιότητας. Η μουσική του Κούκου -σύγχρονη, αλλά και με βαθιές κλασικές ρίζες- σαγηνεύει χάρη στο μεγάλο πλεονέκτημα του συνθέτη, τη μελωδικότητα.

Την εκδήλωση θα προλογίσει ο ίδιος ο συνθέτης.


Συμμετέχουν οι ακόλουθοι καλλιτέχνες:
Μίνα Πολυχρόνου, σοπράνο
Λένια Ζαφειροπούλου, σοπράνο
Αστέριος Πούφτης, βιολοντσέλο
Στέλλα Κούκου, πιάνο


Ώρα: 20:30


ΙΔΡΥΜΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Β & Μ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ
Βασιλίσσης Σοφίας 9 & Μέρλιν 1, 106 71 Αθήνα
Τ: 210-3611206 
W: www.thf.gr

10 σχόλια:

Margo είπε...

O Περικλής Κούκος με δίδαξε φούγκα και σύνθεση. Ήταν την εποχή που έγραφε τον Κονρουά και τις κόπιες του. Είναι ιδιαίτερα ταλαντούχος μουσικός και έχει μακρά πορεία στα μουσικά πράγματα με πολλές επιτυχίες.
Πολύ θα ήθελα να τον έβλεπα και να τον άκουγα.. έχουν περάσει πολλά χρόνια.

Καλό ξημέρωμα Road :-)

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!

Dee Dee είπε...

Ελπιζω να μη σε στενοχωρησω αν σου πω οτι δεν τον ηξερα μεχρι να διαβασω την αναρτηση σου :)
Θα ακουσω τις μελωδιες του μια και τον "συναντησα" εδω :)

καλημερα αρτιστα μου

Roadartist είπε...

Μία γρήγορη καλημέρα σε όλους!!



@ Margo : Καλημέρα margo μου, φιλιά!


@ Hfaistiwnas : Καλημέρα!!



@ Dee Dee : Δε γίνεται να τα γνωρίζουμε όλα, εννοείται να ψάξεις μουσικές, καλημέρες πολλές :)

ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΑΣΗ.

Roadartist είπε...

@ ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ : ευχές για ένα καλό βράδυ! :Ρ

pAnOs είπε...

...να κανω ..μια μικρη <> μια και αναφερεσε για οπερα ....και επειδη ειμαι πολυ ενθουσιασμένος απόψε ...που θα παρακολούθησω το Φαουστ απο την Λυρικη ..(masterpeice)...θα ηθελα να μοιραστουμε μαζι ενα εξαιρετικο φιναλε.. για ακροαση ..και οχι μονο... http://youtu.be/XzNtGRazOss ....παντα με τους πιο θερμους χαιρετισμους μου....

Roadartist είπε...

@ pAnOs : Πήγανε δυο φίλοι μου εχτές στο Φάουστ, δεν έχω ακόμη μιλήσει μαζί τους για να ακούσω εντυπώσεις! Σου άρεσε; Ευχαριστώ πολύ για το απόσπασμα που μας άφησες!

pAnOs είπε...

...ναι μου αρεσε ..πιστευω οτι ηταν μια παραγωγη προσεγμενη με καλη σκηνοθεσια και κινησολογια απο τον Τζανελλα...οσο για τους ερμηνευτες ηταν ολοι τους πολυ καλοι.. παρολο που χθες ηταν η δευτερη διανομη ...ιδιαιτερα μου αρεσε ο Τασος Αποστολου στο ρολο του Μεφιστοφελη ...ελπιζω οι φιλοι σου να το απολαυσαν οπως και εγω ...αλλωστε το συνεχες και με ενθουσιασμο χειροκροτημα στο φιναλε ...κατι ισως λεει ...να εισαι καλα roadartist ..και σου ευχομαι να εχεις μια καλη και δημιουργικη εβδομαδα ...να μη το ξεχασω να σε ευχαριστω για την ανακοινωση για το παζαρι βιβλιων θα το τιμησω αυτη τη εβδομαδα ...

Roadartist είπε...

@ pAnOs : Μίλησα και με τους φίλους μου, και σε αυτούς άρεσε πολύ. Μπράβο, αξίζουν τέτοιες βραδιές.
Καλύτερα μια καθημερινή στο Παζάρι Βιβλίου για να μπορέσεις εύκολα να ψάξεις στους πάγκους. Τα σκ γίνεται χαμός. Και εγώ θα πάω μέσα αυτή την εβδομάδα!

Related Posts with Thumbnails