1 Ιουλίου 2013

...βουνών μαγεία



 Το σκ βρεθήκαμε στο Δήμο Ευρωστίνης


στην Πελοπόννησο, Ορεινή Κορινθία.


 Λατρεύω τη θάλασσα, αλλά τα μονοπάτια των βουνών 


...έχουν μια άλλη μαγεία,


 όπου μπορεί να "ξαποστάσει" η ψυχή.


 Μακάρι μόνο να μπορείς να αισθανθείς τα "περάσματα" 


και το μυστήριο που υπάρχει διάσπαρτο στη φύση.


Μοίρασμα μόνο λίγων φωτο από τις προηγούμενες μέρες


μακριά από την τρέλα της Αθήνας.


Υπάρχει κ αυτή η Ελλάδα που δυσκολεύεται σίγουρα, 


αλλά όμως παλεύει για να διατηρήσει τη ξεχωριστή ομορφιά της.


Δεξιά στη φωτο, έξι χήνες ελεύθερες κατεβαίνουν για το μπάνιο τους προς το ποτάμι :)


Πολύτρουλη Βασιλική Αγίου Γεωργίου Ζαχόλης (1811)


σπουδαία εκκλησία με μεγάλη ιστορία.


Γεμάτος με μύθους, ιστορία και μηνύματα είναι τούτος ο τόπος, 
οπουδήποτε κ αν θα σταθείς, σε σένα απομένει το να τους ακούσεις!


Καλό μήνα να έχουμε, καλή δύναμη :)

27 σχόλια:

Ωραιοζήλη! είπε...

Μαγευτικό μέρος....υπέροχες φωτογραφίες...!
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα :)))

city addict είπε...

Eyxaristoume gia to taxidi!!

MYSTELIOS είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο φωτογραφικό οδοιπορικό σε ένα πραγματικά μαγευτικό μέρος της Ελλάδας μας !!!
Καλή εβδομάδα, καλό μήνα και καλή συνέχεια με πάντα τόσο όμορφα ταξίδια !!!

thinks είπε...

Καλό μήνα Roadartist, και καλό καλοκαίρι! ΄χουν μαγεία τα βουνά --ω, το ξέρω καλά! αλλά κι η θάλασσα την δικιά της :-)

roubinakiM είπε...

ομορφιές!!!
In the woods we return to reason and faith - R.W.Emerson (1803-1882)

ξωτικό είπε...

Kαλό μήναααααα !!
Τι μαγικά "περάσματα" μας έφερες ,σαν να είχες κρυμμένο στην τσέπη ένα ...ξωτικό οι πρώτες φωτό ;-))

Υπέροχη χαρούμενη "ζήλεια" για την βόλτα αλλά και γι αυτούς που ζούν μόνιμα εκεί ,που όλα μπαίνουν σε πιο αληθινές διαστάσεις νομίζω.
Εδώ στην σκληράδα της πόλης εύκολα πολλαπλασιάζονται τα άσχημα και λείπει τόσο η αλήθεια κι η ομορφιά της φύσης που γαληνεύει την ψυχή....

(Τα βουνά και τα ποτάμια τους κρύβουν ....ξωτικά παιδάκι μου !!!εεεε άλλη χάρη πως να το κάνουμε :-))))
μαγικά φιλιά αρτιστούλι μου

H.Constantinos είπε...

Αυτές είναι ωραίες καταστάσεις!

Καλό μήνα, έτσι δροσερά και σούπερ!

Hfaistiwnas είπε...

Αν και είμαι από βουνό, το ζήλεψα! :)
Καλό μήνα!

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Καλό μήνα, raodartist.
Όμορφες πολύ οι φωτογραφίες.

Ιωάννα Λουλάκη είπε...

νόμιζα τα δικά μου βουνά-ποτάμια λίμνες ...υπάρχουν μόνο! :)
εξαιρετική φύση! πέταξα απ΄το Γράμμο και περπάτησα στο μονοπάτι δίπλα σου! με αντιλήφθηκες, ε;

Roadartist είπε...

@ ΕΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....! : πόση ομορφιά και δε τη γνωρίζουμε :)

Roadartist είπε...

@ city addict : Να'σαι καλά!

Roadartist είπε...

@ ART-TRAVELLER : Μακάρι να έρθουν περισσότερα οδοιπορικά ταξίδια :)

Roadartist είπε...

@ thinks : ίσως έχω χαρεί περισσότερο τη θάλασσα, παρά τη μαγεία των βουνών. Ίσως γι' αυτό αγαπώ λίγο περισσότερο τη θάλασσα. Δυστυχώς εφέτος έχω μπορέσει να κάνω μόνο δυο θαλασσινά μπάνια ως τώρα. Θα "επανορθώσω" όμως άμεσα... :)

Roadartist είπε...

@ roubinakiM : τι όμορφο απόφθεγμα, το κρατάω :)

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : εννοείται ότι είχα ένα ξωτικό κρυμμένο στη τσέπη μου. Εσένα κουβαλούσα... :))) Σε κάθε φωτο τι νόμισες βρε;;; Πανέμορφη η φύση, ψυχοθεραπεία. Δώστε μου μέρες να την τριγυρίζω, να γράφω σκέψεις, εντυπώσεις και να τη φωτογραφίζω. Ευτυχία κανονικότατα. :)

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Κωνσταντίνε δεν έχω τίποτα καλύτερο και ωραιότερο από τα road trips! Αν καμιά μέρα κανονίσεις κάποιο τέτοιο και θες παρέα, just tell me. :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Οπότε να σου πω ότι και εγώ σε ζηλεύω που ζεις στην Καστοριά που δεν έχω αξιωθεί ποτέ μου να έρθω... όπως επίσης δεν έχω βρεθεί ποτέ στο Καρπενήσι. Οπότε ...κέρδισες! :)

Roadartist είπε...

@ Σεβάχ ο Θαλασσινός : σε ευχαριστώ πολύ. Καλό μήνα :)

Roadartist είπε...

@ Ιωάννα Λουλάκη : Ιωάννα ευτυχώς η φύση της χώρας είναι πανέμορφη απ' άκρη σε άκρη. Ακόμη τουλάχιστον. Κάποιοι αντιστέκονται και την προστατεύτουν / φροντίζουν. Που θα πάει κάποια στιγμή θα περπατήσω και στα μέρη σου! Να περνάς καλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω λογω στρατου.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***Τελειες οι φωτογραφιες!!!!!

Hfaistiwnas είπε...

:)

Άστρια είπε...

Τα δέντρα και οι λιμνούλες....!
Μαγεία παραμυθιού!!!΄

πολύ ζωντανές φωτογραφίες!
Πάντα τέτοιες στιγμές να σε γεμίζουν ομορφιά!!

Σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα από την μακρινή Μελβούρνη. Ταξίδεψα κι εγώ λιγάκι μαζί σου στην όμορφη Πατρίδα μας. Σε ευχαριστούμε για το ταξίδι στο καταπράσινο αυτό μέρος. Κι εγώ το λατρεύω το βουνό! Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Την αγάπη μου :)

Roadartist είπε...

Jk : Σκρουτζάκο να είσαι καλά, καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου!

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Να είσαι καλά φίλη άστρια, και εσύ να είσαι περιτρυγιρισμένη από όμορφια, η φύση είναι πάντα ότι καλύτερο. Κ επειδή την στερούμαστε στην πόλη, να την αναζητάμε όσο συχνότερα γίνεται. Πολλά φιλιά!

Roadartist είπε...

@ agrimio : Καλό μήνα φίλη μου, μακάρι να μπορούσα να σε ταξιδεύω συχνότερα σε μέρη της πατρίδας μας που σου λείπει. Σου στέλνω δροσερό αέρα από τα βουνά της Πελοποννήσου... μακάρι να αγαπούσαμε και να προσέχαμε αυτή την πατρίδα περισσότερο. Μακάρι να μπορούσα να χαρώ περισσότερο τη φύση της. :) Φιλιά πολλά!

Related Posts with Thumbnails