16 Μαΐου 2011

Ηρώδειο 2011: Πρόγραμμα Ιουνίου-Ιουλίου στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών


Καβαλερία Ρουστικάνα – Παλιάτσοι Εθνική Λυρική Σκηνή, 1-5 Ιουνίου

Καβαλερία Ρουστικάνα
Η όπερα Καβαλερία Ρουστικάνα –στα ελληνικά “αγροτικός ιπποτισμός”– είναι ένα από τα διαμάντια του ιταλικού βερισμού και, ταυτόχρονα, η δημοφιλέστερη όπερα του Μασκάνι. Η υπόθεση εκτυλίσσεται το Πάσχα στην αγροτική Σικελία, όπου ο νεαρός Τουρίντου επιστρέφοντας από τη στρατιωτική του θητεία βρίσκει την αγαπημένη του Λόλα παντρεμένη με τον πλούσιο Άλφιο. Για να την εκδικηθεί, σμίγει με τη Σαντούτσα. Παρακινημένη από ζήλια, η Λόλα επιστρέφει στην αγκαλιά του Τουρίντου, αλλά η Σαντούτσα δεν θα αντέξει αυτή την προδοσία του αγαπημένου της και θα τον εκδικηθεί.

Παλιάτσοι
Την εποχή που ο Μασκάνι είχε αρχίσει να κατακτά το φιλόμουσο κοινό της Ιταλίας με την Καβαλερία Ρουστικάνα, ο Λεονκαβάλλο προσπάθησε να τον ξεπεράσει. Έτσι, σύνθεσε τους αλησμόνητους Παλιάτσους, ένα ρεαλιστικό δράμα με έντονα στοιχεία από τον ιταλικό βερισμό και ευθείες αναφορές στους κλασικούς  χαρακτήρες της Κομμέντια ντελ’ Άρτε. Η σαγηνευτική μουσική ξεκινά μόλις ο Τόνιο, μέλος ενός πλανόδιου θιάσου, εκμυστηρεύεται στους θεατές ότι το έργο που θα παρακολουθήσουν αφορά πραγματικούς ανθρώπους και πραγματικά συναισθήματα, γιατί είναι βγαλμένο από την ίδια τη ζωή… 

Συντελεστές
Μουσική διεύθυνση: Λουκάς Καρυτινός
Σκηνοθεσία: Γρκέιαμ Βικ
Σκηνικά – κοστούμια:  Γιώργος Σουγλίδης
Φωτισμοί: Τζουζέππε ντι Ιόριο
Καβαλερία Ρουστικάνα
Σαντούτσα:  Χαρίκλεια Μαυροπούλου (1, 3, 4, 5 / 6)
Λόλα: Ειρήνη Καράγιαννη (1,4 /6), Γεωργία Ηλιοπούλου (3, 5 / 6)
Τουρίντου: Μπόικο Ζβετάνοβ (1,4 /6), Βαγγέλης Χατζησίμος (3, 5 / 6)
Άλφιο: Δημήτρης Πλατανιάς (1,4 /6), Κάρλος Αλμαγκέρ (3, 5 / 6)
Λουτσία: Μαρίτα Παπαρίζου
Συμμετέχει η Ορχήστρα και η Χορωδία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Διεύθυνση χορωδίας Νίκος Βασιλείου
Παλιάτσοι
Κάνιο: Στιούαρτ Νηλ (1, 3, 4, 5 / 6)
Νέντα: Έλενα Κελεσίδη (1, 3, 4, 5 / 6)
Τόνιο: Δημήτρης Πλατανιάς (1, 4 / 6), Κάρλος Αλμαγκέρ (3 , 5 / 6)
Πέππε: Αντώνης Κορωναίος (1, 3, 5 / 6), Νίκος Στεφάνου (4 / 6)
Σίλβιο: Διονύσης Σούρμπης (1, 3, 4, 5 / 6)
Συμμετέχει η Ορχήστρα και η Χορωδία της Ε.Λ.Σ., καθώς και η παιδική χορωδία «ROSARTE»
Διεύθυνση χορωδίας Νίκος Βασιλείου

Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, 12 Ιουνίου 2011
Αφιέρωμα στον Φραντς Λιστ
Μουσική διεύθυνση: Αλέξανδρος Μυράτ
Σολίστ: Κυπριανός Κατσαρής (πιάνο)
Franz Schubert (1797-1828) / Franz Liszt
Φαντασία σε ντο μείζονα, D 760 («Φαντασία του οδοιπόρου»)
(μεταγραφή για πιάνο και ορχήστρα: Franz Liszt, S 366)
Franz Liszt
Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 2 σε λα μείζονα, S 125
Πιάνο: Cyprien Katsaris
Johannes Brahms (1833-1897)
Συμφωνία αρ. 2 σε ρε μείζονα, έργο 73    
 
Διακόσια χρόνια συμπληρώνονται φέτος από τη γέννηση του Ούγγρου Φέρεντς Λιστ, του καλύτερου πιανίστα στην ιστορία της μουσικής, ο οποίος παράλληλα καθιέρωσε την έννοια του σολίστ και του ατομικού ρεσιτάλ κατά τον 19ο αιώνα, υπήρξε ανανεωτής και πολυγραφότατος συνθέτης, αλλά και μαέστρος που υποστήριζε τα καινούρια ρεύματα και τους νέους συνθέτες (όπως ο Βάγκνερ). Πληθωρική προσωπικότητα, ποιητής της ζωής και της μουσικής, Φραγκισκανός αββάς, μποέμ καλλιτέχνης, βαθιά και ουσιαστικά φιλάνθρωπος, ο Λιστ υπήρξε σίγουρα από τις πιο σημαντικές φιγούρες του Ρομαντισμού.
Τιμές εισιτηρίων
30€ (VIP, Ζώνες Α, Β, Γ), 15€ (Άνω διάζωμα, Φοιτητικό), 10€ (ΑΜΕΑ)
Έναρξη προπώλησης: 23 Μαΐου 2011



Νιζίνσκι, 18 Ιουνίου 2011
Είμαι μια μαριονέτα του Θεού…
Συντελεστές:
Σκηνοθεσία – Σύνθεση κειμένου: Σταύρος Σ. Τσακίρης
Μετάφραση – Δραματολογική συνεργασία: Δήμητρα Πετροπούλου
Ερμηνεύουν:
Nijinsky- Diagilef:  Κωνσταντίνος Ρήγος
Nijinsky- Diagilef: Γιάννης Τσορτέκης
Romola:  Ευδοκία Ρουμελιώτη
Δασκάλα Τ. Καρσάβινα: Τατιάνα Παπαμόσχου

Χαμένος στις αναμνήσεις του, σε μια κλινική της Ελβετίας, ο θρυλικός χορευτής Νιζίνσκυ ακροβατεί ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν ενώ σταδιακά βυθίζεται στην τρέλα και την απελπισία.
Οι γιατροί, ο Ντιάγκιλεφ, η Ρομόλα και μια τάξη νέων χορευτών κυκλοφορούν γύρω του την ώρα που εκείνος, σε μια συνεχή αναζήτηση του Θεού, φιλοσοφεί για την αγάπη, το θάνατο, το χορό, το καλό και το κακό.

Μια φιλόδοξη περφόρμανς του Σταύρου Τσακίρη για τη λεπτή διαχωριστική γραμμή μεταξύ μεγαλοφυΐας και παράνοιας και την υπόσταση της τέχνης, με έναν αξιόλογο θίασο· ανάμεσά τους ο χορογράφος-χορευτής Κωνσταντίνος Ρήγος
Τιμές εισιτηρίων
30€ (VIP, Ζώνες Α, Β, Γ)
15€ (Άνω διάζωμα)
10€ (Φοιτητικό – Άνω διάζωμα, ΑΜΕΑ)


Ορχήστρα των Χρωμάτων, 24 Ιουνίου 2011
Αφιέρωμα στον Οδυσσέα Ελύτη
Ορχήστρα των Χρωμάτων
Μουσική διεύθυνση: Μίλτος Λογιάδης
Σολίστ: Τάσης Χριστογιαννόπουλος, βαρύτονος
Σοπράνο: Βασιλική Καραγιάννη
Πιάνο: Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου
Συμμετέχει η Χορωδία της ΕΡΤ
Μουσική διδασκαλία: Δημήτρης Μπουζάνης
Κονσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 21, του Β. Α. Μότσαρτ
Μονόγραμμα, του Γιώργου Κουρουπού
 
Μια βραδιά αφιερωμένη στο έργο και την προσωπικότητα του μεγάλου Έλληνα, νομπελίστα ποιητήΟδυσσέα Ελύτη, με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννησή του. Με συμπυκνωμένη εμπειρία από πάμπολες μελοποιήσεις, ο συνθέτης Γιώργος Κουρουπός παρουσιάζει μελοποιημένο το Μονόγραμμα του Ελύτη.

«Πρόκειται για τον ωραιότερο ύμνο στην αγάπη που έτυχε να γνωρίσω», τονίζει ο συνθέτης. «Θέλησα να αποδώσω όχι μόνο το λυρισμό του έργου, αλλά και τα δραματικά του στοιχεία, ιδιαίτερα την απόγνωση του ανθρώπου μπρος στη διαπίστωση ότι ένας τέτοιος ιδανικός έρωτας δεν μπορεί ν’ανθίσει στον κόσμο τούτο».

Η συναυλία ανοίγει με το Κοντσέρτο για πιάνοκαι ορχήστρα αρ. 21 του Μότσαρτ — από τα αγαπημένα κομμάτια του Ελύτη, για το οποίο γίνεται ειδική μνεία στο Μικρό Ναυτίλο και την ανάγνωση ενός πεζού κειμένου με τίτλο Σ’ ευχαριστώ Βόλφγκαγκ Αμαντέους,
που υπογραμμίζει την ειδική σχέση που είχε ο ποιητής με τη μουσική.

Τιμές εισιτηρίων
30€ (VIP, Ζώνες Α,Β,Γ), 15€ (Άνω διάζωμα), 10€ (Φοιτητικό, ΑΜΕΑ)
Έναρξη προπώλησης: 3 Ιουνίου 2011


Φιλαρμονική Ορχήστρα της Σκάλας του Μιλάνου, 26 Ιουνίου 2011
Αφιέρωμα στον Γκούσταβ Μάλερ
Μουσική διεύθυνση: Σεμιόν Μπίτσκοφ
Σολίστ: Joshua Bell, βιολί
Max Bruch (1838-1920)      
Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα αρ. 1 σε σολ ελάσσονα, έργο 26
Gustav Mahler (1860-1911)      
Συμφωνία αρ. 6 σε λα ελάσσονα 

Στη συναυλία της για τα 100 χρόνια από το θάνατο του Γκούσταβ Μάλερ η Φιλαρμονική της Σκάλας του Μιλάνου παρουσιάζει δύο έργα που συμπυκνώνουν την ουσία του Ρομαντισμού: το δημοφιλές Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα αρ. 1 σε σολ ελάσσονα του Μαξ Μπρουχ, με σολίστ τον Τζόσουα Μπελ, και την Έκτη συμφωνία του Μάλερ, την επιλεγόμενη και «τραγική», που διαπνέεται από το πνεύμα της φθοράς και του τέλους. Η μουσική διεύθυνση είναι του Σεμιόν Μπιτσκόφ.

Τιμές εισιτηρίων
40€ (VIP), 35€ (Ζώνη Α), 25€ (Ζώνη Β), 20€ (Ζώνη Γ), 15€ (Φοιτητικό – Ζώνη Γ, Κανονικό – Άνω διάζωμα), 10€ (Φοιτητικό – Άνω διάζωμα, ΑΜΕΑ)
Έναρξη προπώλησης: 6 Ιουνίου 2011


ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης – Γιάννης Κακλέας

Υπηρέτης Δύο Αφεντάδων, του Κάρλο Γκολντόνι

29-30 Ιουνίου 2011
Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Ερμηνεύουν: Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Φαίη Ξυλά , Γιώργος Χρυσοστόμου , Βαγγέλης Χατζηνικολάου, Κίμων Φιορέτος, Μένη Κωνσταντινίδου, Γιώργος Παπαγεωργίου
    «Πενία τέχνας κατεργάζεται». Έτσι και ο δαιμόνιος Τρουφαλδίνος-Αρλεκίνος, για να επιβιώσει, θα φορτωθεί στην πλάτη του δύο αφεντάδες. Δεν πρέπει όμως να το καταλάβουν, κι ας βρίσκονται στην ίδια λοκάντα. Αυτός έμπλεξε το θεατρικό κουβάρι, αυτός πρέπει τώρα με μαεστρία και σβελτάδα να το ξεμπλέξει.
    Στην πασίγνωστη κωμωδία του, ο Γκολντόνι φέρνει επί σκηνής το άρωμα της Commedia dell’arte, ενώ ταυτόχρονα στρέφεται προς την κοινωνική παρατήρηση. Ο καινοτόμος Γιάννης Κακλέας σκηνοθετεί έναν αξιόλογο θίασο, με τον εξαιρετικό Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στο ρόλο του πιο αθώου και πονηρού συνάμα υπηρέτη όλων των εποχών.
    Τιμές εισιτηρίων
    30€ (VIP, Ζώνες Α,Β,Γ), 15€ (Άνω διάζωμα), 10€ (Φοιτητικό, ΑΜΕΑ)
    Έναρξη προπώλησης: 8 Ιουνίου 2011

     Άρης Ρέτσος-Θέατρο

    Θρόνος Ατρειδών

    5 Ιουλίου 2011
    Συντελεστές
    Σκηνοθεσία-επεξεργασία κειμένων-μουσική διδασκαλία-μουσική σύνθεση-σκηνογραφία-κινησιολογία-δραματουργία:
    Άρης Ρέτσος
    Κινησιολογική ανάπτυξη και επεξεργασία: Ερμής Μαλκότσης
    Φωτισμοί: Μάριος Χατζηαθανασίου
    Μάσκες: Νεκτάριος Διονυσάτος
    Οργάνωση παραγωγής: Αθανασία Παναγέα
    Audition/Βοηθός παραγωγής: Σοφία Ζησίμου
    Ερμηνεύουν
    Αγαμέμνων – Αίγισθος: Κωσταντίνος Αβαρικιώτης
    Κλυταιμνήστρα: Κόρα Καρβούνη
    Ορέστης: Ερμής Μαλκότσης
    Κασσάνδρα: Νατάσσα Μαρματάκη
    Ηλέκτρα: Αλεξία Καλτσίκη
    Κήρυκας: Μυριάγκος Αντώνης 

    Το Φεστιβάλ Αθηνών καλεί τον Άρη Ρέτσο να παρουσιάσει στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού την παράστασηΘρόνος Ατρειδών. Ξεχωριστή προσωπικότητα στον χώρο του ελληνικού θεάτρου,ο Ρέτσος (αριθμεί περισσότερα από 25 χρόνια δραστηριότητας και διδασκαλίας στον χώρο της έρευνας πάνω στο αρχαίο δράμα), έρχεται να προκαλέσει την αντίληψή μας για την τραγωδία.
    Η παράσταση είναι ένα ταξίδι μνήμης στον τραγικό μύθο των Ατρειδών,που αρχίζει από τη θυσία της Ιφιγένειας και την πτώση της Τροίας για να καταλήξει στον κυνηγημένο από τις Ερινύες Ορέστη και την καταφυγή του στους θεούς Απόλλωνα και Αθηνά. Ως τελετουργικό πρόσωπο ο Χορός, υποδέχεται,ακολουθεί,οδηγεί και συνοδεύει τους ήρωες στη συνάντηση τους αυτή με το πεπρωμένο τους.

    Πρόβες έγιναν στις Παλιές Αποθήκες των Κυλινδρόμυλων Κ. Σαραντόπουλου, στα Καμίνια, που ευγενώς μας παραχωρήθηκαν
    Τιμές εισιτηρίων
    30€ (VIP, Ζώνες Α, Β, Γ)
    15€ (Άνω διάζωμα)
    10€ (Φοιτητικό – Άνω διάζωμα, ΑΜΕΑ)
    Έναρξη προπώλησης: 14 Ιουνίου
     Wajdi Mouawad / Γυναίκες

    έργο βασισμένο στις τραγωδίες του Σοφοκλή Αντιγόνη, Ηλέκτρα, Τραχίνιαι

    9-10 Ιουλίου 2011
    Μετάφραση στα γαλλικά: Robert Davreu
    Προσαρμογή – Σκηνοθεσία: Wajdi Mouawad
    Καλλιτεχνική διεύθυνση: François Ismert
    Σκηνικά: Emmanuel Clolus
    Κοστούμια: Isabelle Larivière
    Φωτισμοί: Eric Champoux
    Πρωτότυπη μουσική: Bertrand Cantat, Bernard Falaise, Pascal Humbert, Alexander MacSween

    Έναν ξεχωριστό καλλιτέχνη με πολυπολιτισμικές καταβολές συστήνει το Φεστιβάλ Αθηνών στο ελληνικό κοινό.
    Ο σκηνοθέτης, συγγραφέας και ηθοποιός Ουαζντί Μουαβάντ πέρασε τα παιδικά του χρόνια στο Λίβανο, την εφηβεία του στη Γαλλία και την αρχή της ενηλικίωσής του στο Κεμπέκ, πριν εγκατασταθεί μόνιμα στη Γαλλία. Ο διάλογος με τα αρχαιοελληνικά κείμενα άσκησε επίδραση στο έργο του. Τώρα, στρέφεται στη σκηνική ερμηνεία του αρχαίου δράματος και, αρχίζοντας από τον κύκλο Γυναίκες, σκηνοθετεί με τον γαλλοκαναδικό θίασό του τις τραγωδίες του Σοφοκλή Αντιγόνη, Ηλέκτρα καιΤραχίνιαι.
    Τιμές εισιτηρίων
    30€ (VIP, Ζώνες Α, Β, Γ), 15€ (Άνω διάζωμα), 10€ (Φοιτητικό – Άνω διάζωμα, ΑΜΕΑ)
    Έναρξη προπώλησης: 18 Ιουνίου 2011


     Συμφωνική Ορχήστρα του Θεάτρου Μπολσόι

    Έργα Ραχμάνινοφ, Ντβόρζακ

    13 Ιουλίου 2011
    Σεργκέι Ραχμάνινοφ  (1873-1943)
    Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 3 σε ρε ελάσσονα, έργο 30
    Ντένις Ματσούεφ, πιάνο
    Antonín Dvořák (1841-1904)
    Συμφωνία αρ. 8 σε σολ μείζονα, έργο 88, Β 163
    Μουσική διεύθυνση: Βασίλι Σινάισκι

    Το Τρίτο κοντσέρτο για πιάνο του Σεργκέι Ραχμάνινοφ αποτελεί πραγματική πρόκληση για τον ερμηνευτή τόσο από τεχνικής όσο και από ευρύτερης μουσικής άποψης. Στην προκειμένη περίπτωση, τα ονόματα των συντελεστών προσφέρουν την απαιτούμενη εγγύηση ποιότητας: ο διεθνώς καταξιωμένος ρώσος πιανίστας Ντένις Ματσούεφ συμπράττει με το παλαιότερο σύνολο της χώρας του, την Ορχήστρα του Θεάτρου Μπολσόι υπό τον μόνιμο αρχιμουσικό της, Βασίλι Σινάισκι.
    Το πρόγραμμα συμπληρώνει η Όγδοη συμφωνία του Αντονίν Ντβόρζακ, έργο εύθυμου χαρακτήρα, εμπνευσμένο από τη λαϊκή μουσική της Βοημίας.

    Τιμές εισιτηρίων
    40€ (VIP), 35€ (Ζώνη Α), 25€ (Ζώνη Β), 20€ (Ζώνη Γ), 15€ (Φοιτητικό – Ζώνη Γ, Κανονικό – Άνω διάζωμα), 10€ (Φοιτητικό – Άνω διάζωμα, ΑΜΕΑ)
    Έναρξη προπώλησης: 22 Ιουνίου 2011


    Κρατική Ορχήστρα Αθηνών / Αφιέρωμα στον Γκούσταβ Μάλερ

    Μουσική διεύθυνση: Βασίλης Χριστόπουλος

    15 Ιουλίου 2011
    Μουσική διεύθυνση: Βασίλης Χριστόπουλος
    Δάφνη Ευαγγελάτου, μετζοσοπράνο
    Σοφία Κυανίδου, σοπράνο
    Συμμετέχουν η Κρατική Χορωδία της Λετονίας και η Χορωδία της ΕΡΤ
    Μουσική διεύθυνση: Βασίλης Χριστόπουλος
    Με τη μεγαλειώδη Δεύτερη Συμφωνία, το δημοφιλέστερο ίσως από τα έργα του Γκούσταβ Μάλερ, εμφανίζεται φέτος η ΚΟΑ στο Φεστιβάλ Αθηνών συμμετέχοντας στο αφιέρωμα για τα 100 χρόνια από το θάνατο του συνθέτη.

    Γραμμένη για μεγάλη ορχήστρα, δύο σολίστ και μικτή χορωδία, η Συμφωνία «της Αναστάσεως», όπως αποκαλείται λόγω της ομότιτλης ωδής που εμπεριέχεται στο συγκλονιστικό φινάλε της, δίνει μια μουσικά συγκινητική απάντηση στην υπαρξιακή αγωνία του φθαρτού ανθρώπου που αναζητά το θείο. Διευθύνει ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της ορχήστρας Βασίλης Χριστόπουλος.

    Τιμές εισιτηρίων
    30€ (VIP, Ζώνες Α, Β, Γ), 15€ (Άνω διάζωμα), 10€ (Φοιτητικό – Άνω διάζωμα, ΑΜΕΑ)
    Έναρξη προπώλησης: 24 Ιουνίου 2011



    Sadler’s Wells London – Sylvie Guillem6000 μίλια μακριά Χορογραφίες Εκ, Φορσάϊθ, Κύλιαν
    19-20 Ιουλίου 2011

    Το χορευτικό ρεσιτάλ της Συλβί Γκιλλέμ, με τρεις ολοκαίνουργιες δημιουργίες που χορογράφησαν ειδικά γι’ αυτήν ο Ματς Εκ, o Ουίλλιαμ Φόρσαϊθ και o Γίρζι Κύλιαν, συνιστά αναμφίβολα το γεγονός του φετινού πολιτιστικού καλοκαιριού. Τέσσερις καλλιτέχνες του χορού που δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, μια που o καθένας τους σφραγίζει καθοριστικά το τοπίο του χορού στις μέρες μας.
    Κοινή αφετηρία για όλους το κλασικό μπαλέτο, κοινή και η ανάγκη να το μετακινήσουν σε σύγχρονα συμφραζόμενα: η Συλβί, με τη σπάνια χορευτική ιδιοφυΐα που διαθέτει, από απόλυτη σταρ του κλασικού έκανε την πρωτόγνωρη στροφή προς το σύγχρονο, υπερβαίνοντας τις κατατάξεις. Αυτή τη φορά ανταποκρίνεται στη νεωτεριστική πρόκληση ενός οξυδερκούς μετακλασικού, ενός νεοκλασικού που αγαπά το σινεμά και ενός εξερευνητή της ψυχής μέσω της κίνησης.

    Παραγωγή: Sadler’s Wells London / Sylvie Guillem
    Συμπαραγωγοί:  Φεστιβάλ Αθηνών, Holland Dance Festival, Les Nuits de Fourvière / Département du Rhôn και Esplanade – Theatres on the Bay

    Τιμές εισιτηρίων
    50€ (VIP), 45€ (Ζώνη Α), 40€ (Ζώνη Β), 35€ (Ζώνη Γ), 20€ (Φοιτητικό – Ζώνη Γ, Κανονικό – Άνω διάζωμα), 15€ (Φοιτητικό – Άνω διάζωμα, ΑΜΕΑ)
    Έναρξη προπώλησης: 28 Ιουνίου 2011

    http://www.greekfestival.gr

    15 Μαΐου 2011

    Athens Video Art Festival 2011



    Το Athens Video Art Festival, υποστηρίζοντας τις βασικές αρχές του κι έχοντας ως κληρονομιά την 7χρονη ιστορία του, εκπροσωπεί τη χώρα μας διεθνώς παρουσιάζοντας χρόνο με το χρόνο την πληρέστερη δυνατή εικόνα από τα παγκόσμια καλλιτεχνικά δρώμενα με στόχο να εξοικειώσει το ελληνικό κοινό με τα νέα μέσα και να ενώσει τα σημεία στο διεθνή καλλιτεχνικό χάρτη.

    Καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα μέσω του ετήσιου καλέσματος συμμετοχής για τις επτά κατηγορίες του προγράμματος του (Video Art – Video Installations – Installation Art – Animation – Digital Image – Performance Art – Web Art), συνθέτοντας μία πλατφόρμα διαλόγου ανάμεσα σε όλες τις εκφάνσεις του ψηφιακού πολιτισμού.

    Στο πλαίσιο του προγράμματος της φετινής διοργάνωσης παρουσιάζονται έργα από τις επτά επίσημες κατηγορίες, ενώ το κοινό έχει την ευκαιρία να γνωρίσει έντεκα από τα πιο αξιόλογα φεστιβάλ ψηφιακών τεχνών από έξι χώρες της Ευρώπης καθώς και να έρθει σε επαφή με ένα από τα πιο ρηξικέλευθα καλλιτεχνικά ρεύματα, το FLUXUS, μέσα από το αφιέρωμα με τίτλο «Fluxus is an attitude».

    Το φετινό πρόγραμμα εμπλουτίζεται με την ειδική κατηγορία «Believe the hype». Οι αίθουσες της Τεχνόπολης φιλοξενούν έργα όλων των κατηγοριών και καλλιτεχνών που ξεχώρισαν από την προηγούμενη διοργάνωση έως σήμερα, σε επιμέλεια της ομάδας παραγωγής του φεστιβάλ.

    Τέλος, με στόχο τη συνέχεια και την επικοινωνία ανάμεσα στα συστατικά στοιχεία της τέχνης, αλλά κι οδηγό τη φράση «Music is the healing force of the universe», το Athens Video Art Festival 2011 εντάσσει στο πρόγραμμά του ένα ξεχωριστό μουσικό line – up για να εγκαινιάσει για πρώτη φορά στην ιστορία του ένα δεύτερο, inner stage.

    Πότε:
    Η 7η διοργάνωση του Athens Video Art Festival 2011, θα πραγματοποιηθεί στις 20 – 22 Μαΐου στην «Τεχνόπολη» του Δήμου Αθηναίων, Πειραιώς 100, Γκάζι. Αμέσως μετά θα ακολουθήσει η περιοδεία του στην Ελληνική περιφέρεια. Πρόκειται για το μεγαλύτερο φεστιβάλ ψηφιακών τεχνών και νέων μέσων της Ελλάδας, που εκπροσωπεί την χώρα μας διεθνώς, αφιερωμένο στον ψηφιακό πολιτισμό και τις νέες τεχνολογίες. Το φεστιβάλ απευθύνεται σε όλους τους λάτρεις των πλέον πρωτοποριακών μορφών καλλιτεχνικής έκφρασης.

    Πρόγραμμα: www.athensvideoartfestival.gr  

    14 Μαΐου 2011

    Μονταίν, Δοκίμια


    "Αν η ψυχή μου μπορούσε να στεριώσει κάπου το πόδι της, δεν θα έκανα δοκιμές.  Η ψυχή μου όμως τελεί υπό διαρκή μαθητεία και δοκιμασία"

    "Δεν διδάσκω καθόλου, αφηγούμαι"

    "Το να στηρίζεις την ανταμοιβή των ενάρετων πράξεων στην επιδοκιμασία των άλλων, είναι σαν να διαλέγεις θεμέλιο υπερβολικά αβέβαιο και ασταθές.  Ιδιαιτέρως σε έναν αιώνα διεφθαρμένο και αμαθή σαν αυτόν εδώ, η εκτίμηση του πλήθους είναι ύβρις : ποιον θα εμπιστευόσαστε να αναγνωρίσει τι είναι άξιο επαίνου;  Ο Θεός να με φυλάει να μην είμαι έντιμος άνθρωπος σύμφωνα με την περιγραφή που βλέπω να κάνει καθημερινά ο καθένας προς τιμή του εαυτού του.  Όσα ήταν ελαττώματα άλλοτε, είναι σήμερα ηθική"

    "Έχω δικούς μου νόμους και το δικαστήριό μου για να κρίνω τον εαυτό μου, και απευθύνομαι σε αυτό αντί οπουδήποτε άλλου.  Περιορίζω, σύμφωνα με τις υποδείξεις των άλλων, τις πράξεις μου, αλλά τις εκτείνω ως εκεί που μου αρέσει.  Κανείς εκτός από εσάς δεν ξέρει αν είσαστε δειλός και άσπλαχνος, ή πιστός και ευλαβής.  Οι άλλοι δεν σας βλέπουν καθόλου.  Σας μαντεύουν με αβέβαιες εικασίες.  Δεν βλέπουν τόσο τη φύση σας όσο την επιτήδευση σας.  Οπότε μη δίνετε σημασία στην ετυμηγορία τους, αρκεστείτε στην δική σας.  Πρέπει να χρησιμοποιείς τη δική σου κρίση για τον εαυτό σου.  Σε ό,τι αφορά την αρετή και τις κακίες μας, η ίδια η συνείδηση έχει μεγάλο βάρος.  Όταν αυτή καταρρεύσει, όλα χάνονται"

    "Θα άξιζε περισσότερο να μην είχαμε κανέναν απολύτως νόμο, παρά να τους έχουμε σε τέτοια αφθονία που τους έχουμε σήμερα"

    "Η Φύση μας δίνει πάντα ευτυχέστερους νόμους από εκείνους που δίνουμε στους εαυτούς μας"

    "Ό,τι έχει κοπεί σε μικρά κομμάτια ώσπου έγινε σκόνη, σύγχυση δημιουργεί".

    "Υποδιαιρώντας αυτούς τους λεπτολόγους συλλογισμούς, μαθαίνουμε τους ανθρώπους να αυξάνουν τις αμφιβολίες τους"

    "...όπως η γη γίνεται περισσότερο εύφορη όσο περισσότερο θρύβεται και σκάβεται βαθιά: η μάθηση φτιάχνει τη δυσκολία"

    "είναι αδύνατο να βρει κανείς δυο γνώμες απόλυτα όμοιες, όχι μόνο σε δύο διαφορετικούς ανθρώπους, αλλά και στους ίδιους τους ανθρώπους σε διαφορετικές ώρες".


    "Δεν υπάρχει τέλος στις αναζητήσεις μας.  Το τέλος μας είναι στον άλλο κόσμο"

    "Περισσότερη η φασαρία να ερμηνευθούν οι ερμηνείες, παρά να ερμηνευθούν τα κείμενα και περισσότερο είναι τα βιβλία για τα βιβλία, παρά για όποιο άλλο θέμα : δεν κάνουμε άλλο από το να αλληλουπομνηματιζόμαστε".

    "Όλα είναι ένα σμάρια από σχόλια. Από συγγραφείς υπάρχει μεγάλη έλλειψη"

    "Οι γνώμες μας μπολιάζονται η μια πάνω στην άλλη.  Η πρώτη χρησιμεύει για βλαστός της δεύτερης, η δεύτερη της τρίτης.  Αναρριχόμαστε έτσι σκαλί σκαλί.  Και έτσι, συμβαίνει αυτός που ανέβηκε ψηλότερα να έχει συχνά περισσότερη τιμή από όση του αξίζει.  Γιατί δεν ανέβηκε παρά ένα δάχτυλο πάνω στους ώμους του προτελευταίου"
    ---
    Κάποια αποσπάσματα που με κέντρισαν από τα Δοκίμια, του Γάλλου στοχαστή Μονταίνιου (1533-1592). Τα Δοκίμια (1572), αλλά και οι πολλές μεταφράσεις τους, βρέθηκαν στο Index των βιβλίων που καταδικάστηκαν από την καθολική εκκλησία. Ο ευρωπαικός Διαφωτισμός του 18ου αιώνα, θα δει στον Μονταίνιο έναν πρόδρομό του.

    Μισέλ ντε Μονταίνι, Δοκίμια, μετάφραση-σημειώσεις Φίλιππος Δ. Δρακονταειδής, Βιβλιοπωλείον της Εστίας, Αθήνα 2005

    12 Μαΐου 2011

    τάδε έφη... Μάγια Λυμπεροπούλου




    "...Είμαστε η χώρα που έχει επινοήσει τον όρο «κουλτουριάρης» κατά το «ψωριάρης». Αν μπεις στα sites και τα μπλογκ, θα δεις πως ζούμε το φασισμό της γνωμούλας. Άλλο κρίση κι άλλο γνώμη. Ο ελληνικός χώρος έχει μια τάση στο κουτσομπολιό και αυτό έχει γιγαντωθεί τρομακτικά. Με τρομάζει που μερικοί το εξισώνουν με τη γνώση. Δικαιούσαι να μη σου αρέσει κάτι, αλλά να το εξισώνεις με ό,τι δεν είναι καλό επειδή δεν αρέσει σ' εσένα, αυτό είναι αμάθεια"

    Η Μάγια Λυμπεροπούλου παίζει στην «Τριλογία του παραθερισμού» του Γκολντόνι σε σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη στο Εθνικό Θέατρο. Παράλληλα, ετοιμάζει κι ένα βιβλίο για την ιστορία του Θεάτρου Τέχνης.

    απόσπασμα από τη lifo

    ***Εγκαινιάζω ένα νέο tag στο blog, που θα αφορά φράσεις από συνεντεύξεις που διαβάζω και προσωπικά με κεντρίζουν. Ελπίζω να σας αρέσει...***

    11 Μαΐου 2011

    η Zaz στην Αθήνα..


    Η Zaz, live, για πρώτη φορά, στην Αθήνα στο Θέατρο Badminton τη Δευτέρα 16 Μαίου 2011.


    Η Zaz (κατά κόσμο Isabelle Geffroy) είναι Γαλλίδα, 30 ετών και αυτός είναι μόλις ο πρώτος της δίσκος. Ως βάση της η Zaz έχει την jazz μουσική, αλλά με ένα ύφος που συνδυάζει τσιγγάνικες επιρροές, αυθεντικό chanson και σύγχρονες pop αναφορές. Το μεγαλύτερο εφόδιό της είναι η χαρακτηριστική, προικισμένη φωνή της (δεν είναι λίγοι εκείνοι που τολμούν τη σύγκριση με την Edith Piaf), που δείχνει να είναι πλασμένη για να ζει τραγουδώντας. Μια φωνή που μετατρέπεται μέχρι και σε μουσικό όργανο (Je Veux) και η οποία δείχνει να μην μπορεί να εκφραστεί παρά μόνο τραγουδώντας δυνατά.

    Ο δίσκος της Zaz έφθασε στο #1 των γαλλικών chart, επιβεβαιώνοντας την ταχύτατη αποδοχή από κοινό και κριτικούς. Kυρίως, με την εξαιρετική δουλειά της, η νεαρή Zaz είναι ήδη μια από τις βασικές υποψήφιες για τον τίτλο της … αποκάλυψης της χρονιάς!



    H Zaz με δικά της λόγια:

    Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ξέρετε για μένα: Τραγουδώ από πάντα!  Αν και έχω χάσει κατά καιρούς την επαφή μου με τη μουσική, με ξαναέβρισκε πάντα εκείνη…

    Τα πράγματα άρχισαν να εξελίσσονται για μένα γύρω στην ηλικία των 20, ενώ σπούδαζα στη μουσική σχολή CIAM, στο Μπορντώ και είχα φτιάξει το πρώτο μου γκρουπ, μια blues μπάντα. Πολύ γρήγορα βρέθηκα σε περιοδεία με μια Βάσκικη χορευτική ορχήστρα, να πηγαίνω από πάρτυ σε πάρτυ στη Bayonne και δίπλα στα τείχη της Carcasonne… Δυο χρόνια αργότερα, είδα μια αγγελία: o Don Diego ζητά γυναίκα τραγουδίστρια. Ανταποκρίθηκα αμέσως, υπογράφοντας με ένα Ζ, από το Zaz. Είχε έρθει ο καιρός να αποκτήσω επιρροές από Αφρική, Αραβία, Ανδαλουσία, Βραζιλία και τα latin: Ο,τι καλύτερο μπορούσε να σου τύχει, και δίπλα σε πραγματικούς επαγγελματίες!

    Το Παρίσι μου έγνεφε. Εκεί είδα μια άλλη αγγελία: Ζητείται τραγουδίστρια με βραχνή φωνή. Εγώ ήμουν αυτή! Ο Keredine Soltani και οι υπόλοιποι στο Play On μου έδειξαν το δρόμο προς το πρώτο μου άλμπουμ.

    Εκτός από τα παραπάνω, έχω τραγουδήσει μπροστά σε κοινό 10.000 θεατών στο στάδιο Hendaye, έχω ραπάρει, έχω τζαμάρει με Χιλιανούς στη Καζαμπλάνκα, έχω διασκευάσει Edith Piaf στην καρδιά της Σιβηρίας, έχω εμφανιστεί χωρίς αμοιβή σε ένα αλατορυχείο στην Κολομβία, έχω περιοδεύσει στην Αίγυπτο (χωρίς να καταφέρω να δω κανένα από τα αξιοθέατα, το οποίο ήταν μεγάλη απογοήτευση), έχω κερδίσει στο διαγωνισμό Génération Réservoir, έχω νιώσει την αγάπη του κόσμου πάνω στη σκηνή του Paris Olympia, έχω ηχογραφήσει μέρος του άλμπουμ μου με τον Raphael (τον ένα και μοναδικό, τον άνθρωπο που κινηματογραφεί video-clip πάνω σε ταράτσες, σε θερμοκρασία μείον 10 βαθμών Κελσίου) και χίλια ακόμη άλλα πράγματα.
    Το χειρότερο είναι ότι είναι όλα αλήθεια!

    Προπώληση: www.ticketnet.gr

    10 Μαΐου 2011

    Γιορτή Βιβλίου 2011, Ζάππειο, από 13 έως 29 Μαΐου


    «Μία καλή συλλογή εκλεκτών βιβλίων είναι 
    το καλύτερο πανεπιστήμιο της εποχής»
    Τόμας Καρλάιλ


    Η 34η Γιορτή Βιβλίου θα πραγματοποιηθεί στον εξωτερικό χώρο του Ζαππείου από 13 έως 29 Μαΐου, από τον Σύλλογο Εκδοτών Βιβλίου Αθηνών, την Ένωση Ελλήνων Φυσικών και τον Πολιτισμικό Οργανισμό του Δήμου Αθηναίων.

    Στο χώρο των εκδηλώσεων θα πραγματοποιηθούν δρώμενα που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων, όπως:

    Παιδικές εκδηλώσεις: καθημερινά θεατρικές παραστάσεις, παρουσιάσεις βιβλίων, κατασκευές, δράσεις (μικροί δημοσιογράφοι, πρόσκοποι), μαγειρική, κατασκευές μουσικών οργάνων, face painting.

    Προβολές: Μουσείο Παπαδιαμάντη, δραματοποιημένα διηγήματα Παπαδιαμάντη, ντοκιμαντέρ (για Οδυσσέα Ελύτη και Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη). Μεγάλο μέρος του υλικού είναι ευγενική παραχώρηση του Ιστορικού Αρχείου της ΕΡΤ.

    Συναυλίες: Λάκης με τα ψηλά ρεβέρ, encardia, Γιάννης Μαρκόπουλος (μελοποιημένη ποίηση).

    Κοινωνική προσφορά: Μάζεμα βιβλίων για την ενίσχυση των παραμεθόριων βιβλιοθηκών Λέρου και Λειψών, ενώ στο τέλος της γιορτής οι εκθέτες θα δωρίσουν βιβλία.

    34η Γιορτή Βιβλίου, Ζάππειο
    από 13 έως τις 29 Μαΐου 2011

    8 Μαΐου 2011

    ...αμφι-θεάτρου σκέψεις...

    Χτες διοργανώθηκε η πρώτη μέρα του παζαριού στο Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου. Δε μπορώ να καταλάβω, γιατί ο Γερουλάνος δε δέχτηκε να συναντηθεί με το σκηνοθέτη.  Ας δεχτούμε ότι δε μπορούσε να στηριχτεί οικονομικά το θέατρο (αν και όλοι ξέρουμε ότι την ίδια στιγμή διατίθενται ποσά για άλλα, όχι τόσο ουσιαστικά προγράμματα). Δε μπορούσε όμως να αφιερώσει ούτε μισή ώρα για να συναντηθεί και να μιλήσει με ένα τόσο σημαντικό άνθρωπο του θεάτρου, όπως είναι ο κ.Ευαγγελάτος; Σκέφτομαι ότι ο κ. Ευαγγελάτος έχει ξεχωρίσει και διακριθεί για το πολύχρονο έργο του. Αντίθετα, τον κ. Γερουλάνο θα τον θυμόμαστε για το κλείσιμο θεάτρων, μουσείων (-κινδυνεύει για άμεσο κλείσιμο και το "Θεατρικό Μουσείο" -).  Μα επιτρέψτε μου, θα τον θυμόμαστε και για την αδικαιολόγητη αδιαφορία του προς ανθρώπους με σημαντική προσφορά, άξιοι μόνο σεβασμού.

    Αν και ο χρόνος αυτή την περίοδο είναι αρκετά πιεσμένος (γι'αυτό τα κλειστά σχόλια, η απουσία μου από τα blogs σας), χτες μόλις άνοιξαν οι πόρτες του θεάτρου, εννοείται  ήμασταν εκεί...
    Ο χώρος γεμάτος από κόσμο. Μια ατμόσφαιρα περίεργη. Μπροστά μας βρίσκονταν αντικείμενα της ιστορίας ενός από των πιο σημαντικών θεάτρων της Αθήνας. Αφίσες, σκηνικά, κουστούμια, προγράμματα των παραστάσεων.
    Εκεί μπροστά μας, διάσπαρτα... προς πώληση...
    Κάθε ένα συνδεδεμένο με μια ανάμνηση...
    Κομμάτια κάποιας από τις μοναδικές παραστάσεις του θεάτρου...
    ...σε κούτες μπροστά μας τα προγράμματα των παραστάσεων,   
    αυτά τα τόσο επιμορφωτικά και ξεχωριστά που λάνσαρε το Αμφιθέατρο.

    ...με τα κείμενα των έργων, φωτογραφίες και αναλύσεις...
    Πόσοι άνθρωποι έχουν γαλουχηθεί σε αυτόν το χώρο...
    Πόσοι συγκινήθηκαν, παρακινήθηκαν, είδανε μια παράσταση που στάθηκε ικανή να αλλάξουν ρότα στη ζωή και στη σκέψη τους...

    Η μοναδική δύναμη του θεάτρου, που μπορεί να σε πάει από τη μια άκρη του κόσμου στην άλλη, από την κόλαση στον παράδεισο,
    από το τώρα στο χθες, ενίοτε στο αύριο...
    Μια ματιά στην ιστορία, στο παρελθόν της Αθήνας...

    Στην αρχαία Ελλάδα, η «πόλις» των Αθηνών, υπό το καθεστώς της δημοκρατίας, δεν φειδόταν φροντίδων για τη λει­τουργία του θεάτρου. Το αθηναϊκό θέατρο ήταν ενσωματωμένο στις δημόσιες εορτές, διοργανωμένες για να έχει ο λαός ευκαιρίες ανα­ψυχής υψηλού επιπέδου.  Το θέατρο στο αθηναϊκό δήμο είχε κυρίως το ρόλο να παρέχει στους Αθηναίους ηθική διδαχή και πολιτική παιδεία.  Άλλωστε, και σύμφωνα με την επίσημη ορο­λογία, ο δραματικός ποιητής «εδίδασκε».   

    Η πόλις επένδυε στο θέατρο, γιατί πίστευε ότι βοηθούσε στην καλ­λιέργεια της ηθικής ευαισθησίας και της νοημοσύνης των πολιτών, οπότε και στη βελτίωση του πολιτικού τους φρονήματος.  Επίσης, ήταν μεγάλη η συμβολή του, στην ανάπτυξη της ικανότητας των πολιτών να μπορούν να εκφέρουν πολιτική γνώμη. 

    Ο ‘θεωρικός’ μισθός ήταν η δαπάνη που κατέβαλε το αθηναϊκό κράτος ώστε ακόμη και οι πιο πτωχοί πολίτες να μπορούν να παρακολουθούν δωρεάν τις θεατρικές παραστάσεις. Κίνηση που φανερώνει το μεγαλείο της αθηναϊκής δημοκρατίας και την έγνοια της για όλους τους πολίτες. Δυστυχώς η ολιγαρχία, απαγόρευσε το εποικοδομητικό θεσμό του θεάτρου και αντί αυτού επέβαλε τη διασκέδαση μέσω του ιπποδρόμου. Συχνά, όπως στην αρχαία Σπάρτη, οι κυρίαρχες τάξεις παρακινούσαν το λαό στην κατανάλωση φθηνού θεάματος, ενώ αυτές κατείχαν μόνο για τον εαυτό τους την υψηλή τέχνη.


    Μετά από αυτή την αναδρομή.. με τις αναμφίβολες συγκρίσεις της, επανερχόμαστε όμως στο σήμερα... 

    Στην παραπάνω φωτογραφία κάποια από τα προγράμματα που είχα την τύχη να αγοράσω από το παζάρι. Μερικά από τα μεγαλύτερα αριστουργήματα της παγκόσμιας δραματουργίας σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές..

    Το παζάρι θα συνεχιστεί σήμερα (8/5), αλλά και το επόμενο σαββατοκύριακο (14,15/5).. Όσοι πιστοί θεατρόφιλοι.. προλάβετε..

    **Αναμένουμε την επιστροφή του κ. Ευαγγελάτου.. Τέτοιοι θεατράνθρωποι σίγουρα δεν λυγίζουν εύκολα**

    6 Μαΐου 2011

    Η τριλογία του παραθερισμού, Εθνικό Θέατρο



    Η τριλογία του παραθερισμού, Κάρλο Γκολντόνι

    Ο Κάρλο Γκολντόνι,  στα τρία έργα που αποτελούν την Τριλογία του παραθερισμού (Η μανία του παραθερισμού, Οι περιπέτειες του παραθερισμού και Το τέλος του παραθερισμού), σατιρίζει με χιούμορ και ειρωνεία τη μανία των συμπατριωτών του για πολυτελή παραθερισμό και μια ζωή γεμάτη ματαιοδοξία, αυτοπροβολή και κοινωνική αναγνώριση, όταν μάλιστα βουλιάζουν στα χρέη.  Μια τραγελαφική παρωδία των ελληνικών νεοπλουτίστικων ηθών του παραθερισμού που αναπαράγουν τα lifestyle περιοδικά.



    O Βενετός δραματουργός χαρακτηρίζει τη ματαιοδοξία ως «μανία και διαταραχή».   Όμως, από τα μέσα του 18ου αιώνα, όταν γράφτηκε η Τριλογία του παραθερισμού, μέχρι τις μέρες μας, ορισμένες νοοτροπίες παραμένουν ίδιες, υπονομεύοντας την αξιοπρέπεια και ταπεινώνοντας την ανθρώπινη υπόσταση.

    Η αντιστοίχηση με την Ελλάδα του 2011 δεν είναι καθόλου τυχαία. Πρόκειται για μια καυτή σάτιρα της ματαιοδοξίας, του ναρκισσισμού, της αρρωστημένης τρέλας για επιδειξιoμανία και πλούτο.

    Ίσως μόνο αρνητικό στοιχείο της παράστασης, η μεγάλη χρονική διάρκεια, ειδικά στο δεύτερο μέρος. Την επίκαιρη αυτή κωμωδία του Γκολντόνι σκηνοθετεί ο Νίκος Μαστοράκης, διαθέτοντας ένα σπουδαίο επιτελείο συνεργατών. Ξεχωρίζουν οι ερμηνείες του Δημήτρη Πιατά, της Μάγιας Λυμπεροπούλου και του Νίκου Ψαρρά.




    Η τριλογία του παραθερισμού
    Κωμωδία του Κάρλο Γκολντόνι

    Εθνικό Θέατρο,
    Κτίριο Τσίλλερ, κεντρική σκηνή
    Τελευταία παράσταση: 15/05/2011

    Σκηνοθεσία: Ν. Μαστοράκης
    Διανομή: Τζακίντα Εύη Σαουλίδου, Λεονάρντο Γιάννος Περλέγκας , Πατέρας της Τζακίντα, Φίλιππο Δημήτρης Πιατάς , Θεία της Τζακίντα, Σαμπίνα Μάγια Λυμπεροπούλου, Αδελφή του Λεονάρντο, Βιττόρια Έμιλυ Κολιανδρή , Γκουλιέλμο Προμηθέας Αλειφερόπουλος, Φερντινάντο Νίκος Ψαρράς , Ροζίνα Γιωργιάννα Νταλάρα / Νεφέλη Κουρή , Τονίνο Γιωργής Τσουρής, Μπριτζίντα Λένα Παπαληγούρα, Πάολο Νίκος Χατζόπουλος, Κοστάντσα Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη
    Related Posts with Thumbnails