13 Μαρτίου 2013

βόλτα στη Μονή Καισαριανής



Σήμερα θα σας πάω μια βόλτα μέχρι τη Μονή Καισαριανής. Την επισκεφτήκαμε μια Κυριακή του Φεβρουαρίου.  Είχα πολλά χρόνια να βρεθώ εκεί. Η αλήθεια είναι πως δε θυμόμουν καθόλου τον περιβάλλοντα χώρο. Τέτοια ομορφιά, τόσο κοντά μου και εγώ να μην έχω αξιωθεί να την περπατήσω... Βάλτε οπωσδήποτε στο πρόγραμμα σας μια βόλτα έως εκεί...


Η Μονή αφιερωμένη στα Εισόδια της Θεοτόκου, είναι χτισμένη μέσα στο δάσος, σε υψόμετρο 350 μ. Βρίσκεται δίπλα στο κέντρο της Αθήνας σε ένα καταπράσινο περιβάλλον. Συγκεκριμένα στη δυτική πλευρά του Υμηττού.  Η πρόσβαση ως εκεί είναι πανεύκολη.


Δέος θα νιώσεις όταν θ' αντικρίσεις τους αρχαίους κίονες στο χώρο της.


Tα τελευταία χρόνια έγιναν έργα συντήρησης στη μονή. 
Είναι πραγματικά ένα στολίδι στην πόλη. 


Υπάρχουν επεξηγηματικές πινακίδες με ιστορικές πληροφορίες, οπότε θα γνωρίσεις καλύτερα την πόλη. 

Ακολουθούν φωτογραφίες από χώρους της ιστορικής Μονής Καισαριανής.

















Θα ανέβει σύντομα ανάρτηση με φωτογραφίες από το "αισθητικό δάσος της Καισαριανής".
Απλά ειδυλλιακό και υπέροχο.

28 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Yπάρχουν τόσα όμορφα τόσο κοντά μας ,παντός είδους ;-)
Πολύ πολύ αγαπημένο μέρος αλλά έχω μερικά χρόνια να πάω πια.... Δελεαστικότατες οι φωτογραφίες σου μου ξύπνησαν την επιθυμία.
Η καλύτερη σύντομη διαφυγή (ειδικά καθημερινές με ησυχία)για όλες τις εποχές .
Χαίρομαι να σε φαντάζομαι εκεί.
Καληνυχτούλαααα.

ξωτικό είπε...

Kαι μια που τώρα είδα και την προηγούμενη ,αυτό το μέρος είναι ιδανικό αντίδοτο στην παράνοια που μας περικυκλώνει ,για να παραμείνουμε "δυνατοί" εις πείσμα .......

φιλίά πολύ δυνατά αρτιστούλι μου.

Hfaistiwnas είπε...

Πωπω όντως είνια όμορφα.. και βγαίνει μια ηρεμία από τις εικόνες.. μοναστήρι θα μου πεις γι'αυτό...
Δεν έχω πάει ποτέ..
ΚΑλημέρα!

Ρουμπάκης Γιάννης είπε...

Είναι υπέροχα εκεί γύρω, το Μοναστήρι της Καισαριανής, η φύση, οι αρχαιότητες, το φραγκομονάστηρο εκεί παραδίπλα. Λίγο πιο πάνω η μονή Αστερίου...
Σας προτείνω, αν δεν έχετε βρεθεί μεσημέρι Μεγάλης Παρασκευής, ώρα 14.00΄-15,00΄ γίνεται η λειτουργία και η περιφορά του Επιταφίου. Είναι μοναδικά. Δείτε εδώ:
http://nearhouparaplous.blogspot.gr/2010/04/blog-post.html

MYSTELIOS είπε...

Σε ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη περιδιάβαση στην ιστορική Μόνη Καισαριανής με το πολύ ιδιαίτερο περιβάλλον και την γαλήνια ατμόσφαιρα της !!!
Καλημέρα και καλή συνέχεια !!!

Λύσιππος είπε...

Να θυμηθούμε-ίσως πριν την επίσκεψη-και το υπέροχο διήγημα του Παπαδιαμάντη "το θαύμα της Καισαριανής"

Άστρια είπε...

Όμορφες εικόνες και ξενάγηση. Μετέφερε την ηρεμία και ανοιχτοσύνη του χώρου!
Μου άρεσε πάντα είχα κάνει κι εγώ μια ανάρτηση με φωτογραφίες από εκεί:)
Πιο πάνω στη συνέχεια του ανηφορικού δρόμου, είναι το βουνό πανέμορφο. Ιδίως αυτή την εποχή και το φθινόπωρο.

φιλάκια πολλά πολλά!
Καλό βραδάκι:)

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : Και εγώ χαίρομαι να με φαντάζομαι εκεί. Κάπου μακρυά, ήρεμα, κοντά στη φύση. Η μόνη που μπορεί κάπως να σε ηρεμήσει. Καλό βράδυ.

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : Όσο για την προηγούμενη ανάρτηση, ναι κανονική παράνοια και οι "εναλλακτικές" τελικά σαν να μειώνονται και να μην περισσεύουν για να την παλέψεις.

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : πόσο μου έχει λείψει αυτή η γαλήνη και αυτή η ηρεμία. Να περιμένεις να δεις και επόμενη ανάρτηση για το δάσος της Καισαριανής, τόσο όμορφο, τόσο κοντά στο κέντρο και τόσο λίγοι το έχουμε περπατήσει.

Roadartist είπε...

@ Ρουμπάκης Γιάννης : όντως είναι πανέμορφα. Σε ευχαριστώ πολύ για την παραπομπή! Καλό βράδυ.

Roadartist είπε...

@ ART-TRAVELLER : Ταξιδευτή της τέχνης χαίρομαι που σε ταξίδεψα στο ιστορικό αυτό μνημείο! Αξίζει να το επισκεφτούν όλοι! Καλό μας βράδυ.

Roadartist είπε...

@ Λύσιππος : δεν το έχω διαβάσει, θα το αναζητήσω. Σε ευχαριστούμε.

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Είχα να πάω απ' όταν ήμουν ...μωρό και με πηγαίνανε οι γονείς και δε θυμόμουν τίποτα απολύτως. Πόσα χάνουμε και δεν το συνειδητοποιούμε, πόσο λάθος ζούμε τις μέρες μας.
Αναζητούνται σύντροφοι με κοινές ιδέες για να αλλάξουμε ζωή! Φιλιά! :)

Ανώνυμος είπε...

Δεν περνάω συχνά πλέον, αλλά σε διαβάζω όποτε έχω σήμα. Αχ, αυτοί οι αρχαίοι κίονες βρίσκονται κάτω ή μέσα σε πολλές εκκλησίες κι αυτό με θλίβει.

Είναι πολλά τα κοντινά μέρη που μπορεί να επισκεφθεί κανείς. :)

Roadartist είπε...

@ agrimio : εμ βάλε και εσύ ίντερνετ να μη χανόμαστε :) και να μιλάμε με άνεση. Είναι από τα λίγα καλά της εποχής μας. Για όσο ακόμη ;) Σίγουρα οι αρχαίοι κίονες μας μαρτυρούν τα ιστορικά γεγονότα... όμως εμένα μου αρέσει ως "επισκέπτρια" να βλέπω την εναλλαγή των πολιτισμών, ακόμη και αν γνωρίζω όμως πως αυτό σημαίνει πως οι μετέπειτα δεν ...σεβάστηκαν τους προηγούμενους. Λατρεύω τη συνύπαρξη και τη συνάντηση διαφορετικών πολιτισμών, όπως π.χ. τη βόλτα στο μοναστηράκι, με το Τζαμί, την βυζαντινή εκκλησία και από πίσω τον Παρθενώνα. (Ευτυχώς αυτή η πόλη ακόμη και στη χειρότερη ιστορική συγκυρία, έχει να μας προσφέρει ανάσες). Καλό μεσημέρι.

Memaria είπε...

Θα το έχω στα υπόψιν όταν με το καλό ξανάρθω στα μέρη σας...πάρα πολύ όμορφη βόλτα μας πήγες..
Ανυπομονώ να δω και τις φωτογραφίες από το δάσος!
Καλό βράδυ!

Μηθυμναίος είπε...

Είχα την τύχη να περπατήσω στα πέριξ της Μονής πριν κάποια χρόνια... Κι είναι τόσο κοντά μου... Τώρα το κάνω συχνά από την άλλη, τη διπλανή μεριά του Υμηττού. Βέβαια δεν έχει την ομορφιά εκείνη, αλλά...
Μένω Παπάγου.

Καλό βράδυ, Καλλιτέχνιδα!

{Marianna} είπε...

Πολύ ωραία ιδέα, θα το προγραμματίσω άμεσα! Ευχαριστώ! :)

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες!

Roadartist είπε...

@ me (maria) : να πας και εύχομαι (είμαι σίγουρη δηλαδή) πως θα σου αρέσει πολύ! Μόλις βρω χρόνο θα ανεβάσω για το 'βοτανικό μονοπάτι', καληνύχτα.

Roadartist είπε...

@ Μηθυμναίος : να το κανονίσεις και τώρα, είναι υπέροχα. Πόσο μάλλον όταν θα φτιάξει ο καιρός, την άνοιξη θα είναι όμορφα. Δεν έχω περπατήσει από εκείνη την πλευρά... βάλε στο πρόγραμμα να πάτε οικογενειακώς από την πλευρά της Καισαριανής...

Roadartist είπε...

@ {Marianna} : καλή σου βόλτα, τραβήξτε και φωτογραφίες, καληνύχτα.

Roadartist είπε...

@ thebelbo : Χαίρομαι που σε 'βλέπω', σε ευχαριστώ πολύ :) Καλό ξημέρωμα.

Ανώνυμος είπε...

Τα ερημικά ξωκλήσια είναι τόσο ήρεμα, λες και παίρνει ανάσες η ψυχή σου, ξαποσταίνει από τις έγνοιες αυτού του κόσμου.

ANAZHTHΣH είπε...

την είχαμε ανακαλύψει πριν πολλά χρόνια-φοιτήτριες-με την φίλη μου σε μια ανοιξιάτικη εξερεύνηση της περιοχής...πανέμορφο ξάφνιασμα...

να είσαι καλά

Roadartist είπε...

@ ηλιογράφος : όντως. Ηρεμεί η ψυχή σου εκεί, νιώθεις σαν να συναντάς κάτι το απόκοσμο (μέχρι να εμφανιστεί κάποιος άνθρωπος να στο χαλάσει) :-)

Roadartist είπε...

@ ANAZHTHΣH : τότε συντονίσου γιατί σκοπεύω να ανεβάσω και μια συνέχεια με φωτο από το δάσος της Καισαριανής... Καλό βράδυ!

Related Posts with Thumbnails