5 Ιανουαρίου 2015

Αρχαιολογικός χώρος του Κεραμεικού




















Η Ιερά οδός 

και ο Ηριδανός ποταμός 


το Δίπυλον





Χαραγμένο το όνομα "ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ"
του αρχαίου Έλληνα συγγραφέα, εκπροσώπου της Νέας Κωμωδίας.


Ιερά Πύλη


Τείχος



...αυτό το σημείο με μάγεψε...



...όπως επίσης οι γάτες 
που αλωνίζουν τους αρχαιολογικούς χώρους της πόλης...



Ένας από τους σημαντικότερους και ομορφότερους αρχαιολογικούς χώρους στην Αθήνα. Βρίσκεται στο τέλος της Ερμού, στο σταθμό ΗΣΑΠ του Θησείου. Όπως υποδηλώνει το όνομά του, υπήρξε περιοχή εγκατάστασης αγγειοπλαστών και αγγειογράφων. Ο κύριος τόπος παραγωγής των αττικών αγγείων. Οι δύο σημαντικότερες πύλες του, το Δίπυλο και η Ιερά Πύλη σηματοδοτούν τη βασική είσοδο στην πόλη της Αθήνας. Η παραποτάμια περιοχή του Κεραμεικού πλημμύριζε συνεχώς και δεν ευνοούσε την κατοίκηση. Άρχισε σταδιακά έγινε το σημαντικότερο νεκροταφείο της αρχαίας Αθήνας.


Στο χώρο σώζονται πολλοί αρχαίοι τάφοι με αντίγραφα από τα επιτύμβια ανάγλυφα, τα πρωτότυπα είναι μέρος της έκθεσης του Μουσείου Κεραμεικού το οποίο βρίσκεται στον ίδιο χώρο. Ένα μικρό μουσείο με εξαιρετικά εκθέματα για το οποίο θα δημιουργηθεί ξεχωριστή ανάρτηση. Ο συγκεκριμένος αρχαιολογικός χώρος αποτελεί ένα από τα ομορφότερα σημεία της πόλης για περίπατο, κάθε εποχή του χρόνου.

Κεραμεικός, Υπ.Πολιτισμού: odysseus.culture.gr 

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά και πάντα όμορφη!

Ξεχωρίζει αυτός ο τόπος (όπως και η γύρω περιοχή), οι φωτογραφίες σου μου θύμισαν τις βόλτες μου.

Έχω κάμποσες φωτογραφίες στο συρτάρι, αλλά διαρκώς αναβάλλω τη δημοσίευσή τους.

Οι γάτες όπου και να'ναι μαγεύουν :)

Roadartist είπε...

@ ηλιογράφος : Πήγα την πρώτη Κυριακή του Δεκεμβρίου, και σκέφτηκα να ξεκινήσει η νέα χρονιά εδώ τη δημοσίευση τους. Αν ξέραμε την αξία αυτής της πόλης θα την αγαπούσαμε σίγουρα περισσότερο.

kovo voltes... είπε...

Μια πόλη μέσα στην πόλη. Το χθες και το σήμερα της. Τι μαγικό αντάμωμα ;)
Να είσαι καλά να φωτογραφίζεις ό,τι μα ό,τι μαγεύει το βλέμμα σου μικρή μου ;)

Roadartist είπε...

@ kovo voltes... : Αυτές οι στιγμές είναι που μας κρατάνε ακόμη και μας δίνουν δύναμη να συνεχίζουμε. Όλα αυτά τα σημεία Έλσα μου δίνουν μια απίστευτη ενέργεια, έχουν μια αύρα. Να μπορούμε να μοιραζόμαστε έτσι πάντα. :)

BUTTERFLY είπε...

Καλη χρονια Αρτιστακι μου! με υγεια και οσους/ο,τι αγαπας!

Μηθυμναίος είπε...

Μαγεία! Τόπος και εικόνες...

Υπέροχα!

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY : Ευχαριστώ Χριστίνα μου, καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένεια σου! Ότι επιθυμείς, ευχή μου! :)

Roadartist είπε...

@ Μηθυμναίος : υπάρχουν και μαγικές γωνιές στην πόλη... και με αύρα που σε ξεκουράζει :)

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλή σου Χρονιά κοπέλα μου.

Υγεία, Τύχη καλή και σωστές επιλογές ....

Με εκτίμηση

akrat είπε...

καλή χρονιά υπέροχη βόλτα και αφορμή για σκέψη

Roadartist είπε...

@ λυγερη : Όμορφη η ευχή σου Λυγερή μου, πολύ καιρό έχω να την ακούσω, τόσο σοφή: "Σωστές επιλογές"... Νομίζω ότι καλά έκανες και μου την άφησες. Από το στόμα σου :))) Καλή χρονιά!

Roadartist είπε...

@ akrat : Πραγματικά λειτουργεί ως αφορμή για σκέψη! Καλή σου χρονιά!

Coco είπε...

λατρεύω τον Ηριδανό! καλή χρονιά! :)

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφα όλα.
Καλή χρονιά με υγεία
Φιλάκια ...

Roadartist είπε...

@ Coco : Άντε έλα καμία βόλτα προς τα εδώ, χάθηκες στη Βραζιλία!!!!! Καλή χρονιά :)

Roadartist είπε...

@ Μαρία Έλενα : Καλή μας χρονιά με υγεία, αγάπη. :)

ξωτικό είπε...

Nα τέτοια κάνεις και μετά απορείς που σε θεωρώ πολύτιμη ;-)
Μου υπόσχομαι να την κάνουμε παρέα αυτή τη βόλτα ένα χειμωνιάτικο μεσημέρι σαν άνοιξη....

απίθανη φωτό το ακέφαλο άγαλμα που είναι σαν να φοράει φουλάρι που το σηκώνει ο άνεμος, και η προτελευταία του κουνημένου γατιού που χάνεται μέσα στα φύλλα !!!!!

Ωραία την ξεκίνησες την χρονιά με τα κοντινά που θεωρούμε τόσο δεδομένα που δεν τα προσέχουμε. Τα πιο οικεία και πιο άγνωστα......

Καλή χρονιά και πάλι μικρό μου αστεράκι !

Velvet είπε...

Φαινεται μεσα απο τις αναρτησεις σου
ποσο αγαπας και ποσο προσπαθεις
να αναδειξεις τα σπουδαια μερη αυτης
της πολης που οσο παει ασχημαινει επικίνδυνα

Καλη χρονια με ομορφες αποδρασεις

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : Ξωτικό μου όποτε θες θα χαρώ να κάνουμε μαζί τη βόλτα. Αξίζει θα την περιέγραφα "ψυχολυτρωτική" :) φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Velvet : Ισχύει αυτό που λες velvet με μια υπομονή που δεν φαίνεται να στερεύει. Οι κάτοικοι αυτής της πόλης δεν την αγαπούν και δεν τη γνωρίζουν. Οι τουρίστες την αισθάνονται καλύτερα νομίζω... Γι αυτό και εγώ από ένα διάστημα και έπειτα προσπάθησα να βλέπω την πόλη σαν τουρίστρια σε αυτή. Καλή χρονιά. Σε ευχαριστώ.

Xenoudis - Ξενούδης είπε...

Και μέσα σ' αυτή την ειδυλλιακή ατμόσφαιρα, η χονδροκοπιά της εκκλησίας σαν μόνιμη παραφωνία...
Ξενούδης

Roadartist είπε...

@ Xenoudis - Ξενούδης : Ακριβώς...

Related Posts with Thumbnails